Sports World Amsterdam geeft je energie
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: richardvanriel
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 349.00
- Datum start : 21-08-2013 17:05
- Datum einde : 18-09-2013 17:00
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 84
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Sportiviteit, gezondheid en energie in een premium uitstraling is wat we zoeken. Het nieuwe beeldmerk kan/mag een (duidelijke) afgeleide zijn of terugkomen in het beeldmerk. De uitstraling dient eigentijds te zijn en zal gebruikt worden voor zowel interne als externe communicatie, online en offline. Logo zal gebruikt worden op merchandise artikelen.
Bedrijfsomschrijving:
Sports World is sinds 1989 DE energieleverancier in Amsterdam-Watergraafsmeer. Gevestigd in een uniek historisch pand (Oostergastfabriek 1887) biedt deze premium healthclub alle dagen van het jaar totaaloplossingen op gebied van gezondheid en verantwoord leven. Gebouwd als gasfabriek, jaren later gebruikt als gasfabriek en nu een sportclub. Al bijna 125 jaar komt er energie van deze plek vandaan.
Onze missie is " clubleden inspireren actief en gezond te leven". Clubleden en medewerkers werken samen op gebied van bewegen, eten en gezond leven.Met de beste trainers, de ruimste openingstijden en het grootste lesaanbod staan ruim 60 enthousiaste en energieke medewerkers klaar om het beste uit clubleden te halen. De manier we dit als team doen is uitnodigend en gastvrij.
We bieden naast fitness en groepfitness ook personal training, outdoor lessen, yogalessen, squash, fysiotherapie, sauna/stoombad en zonnebank. Het uitgebreide Grand Cafe verzorgt een menukaart met verse en biologische a-la-carte gerechten.
Sports World is aangesloten bij de branche organisatie Fit!vak en is lid van de Vereniging Exclusieve Sportscentra (VES). Hiermee voldoet de club aan de hoogste kwaliteitsnormereing volgende de landelijke erkenningsregeling fitness (LERF)
De club is gelegend in het nieuwe stadshart Oostpoort dat begin 2014 wordt opgeleverd. Het gebouw waarin sportsworld is gevestigd, is uniek en zeer herkenbaar vanwege de karaktiristieke gevel en daklijn.
Doelgroep:
De kern van ons klantenbestand bestaat uit volwassenen mannen en vrouwen met een kerngroep in de leeftijd van 30-40 jaar woonachtig in Amsterdam. Ze zien gezond leven als onderdeel van hun levensttijl en zijn bereid om hierin te investeren. Onze verschillende vormen van beweegprogramma's en diensten biedt clubleden de mogelijkheid om de club te bezoeken voor alles van totale ontspanning tot maximale inspanning.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Wit is de basis met als steunkleur rood en zwart. Grijs kan zeker toegevoegd worden. De club is 25 jaar actief vandaar dat zowel logo als naam door ontwikkeld dienen te worden vanuit de huidige basis.
haug
-
-
Toelichting van de designer haug:
Beste opdrachtgever,
Hierbij nog een ontwerp.
Ik ben nu uitgegaan van de S als vorm en heb de vorm van jullie oude logo hierin verwerkt.
Ik hoor graag weer.
Met vriendelijke groet Studio Blanco Haug -
richardvanriel zegt :
Het "geschilderde of geschreven" S teken spreekt me niet aan en sluit niet aan bij de beschreven behoefte:Sportiviteit, gezondheid en energie in een premium uitstraling
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer haug:
Beste opdrachtgever,
Hierbij de aanpassing op het logo.
In het vorige ontwerp ontstond door de cirkels de vorm van een mens.
Ook de vorm van een X was te zien.
Ik denk wel dat er een cirkel in verwerkt moet worden.
Ik hoor graag weer.
Met vriendelijke groet Studio Blanco Haug -
richardvanriel zegt :
krachtiger dan het vorige ontwerp! wel heet de organisatie sportSworld.. ;)
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer haug:
Beste opdrachtgever,
Hierbij nog een nieuw ontwerp voor jullie logo.
Hierbij uitgaande naar een upgrade van het oude beeldmerk.
Ik hoor graag eventueel commentaar.
Met vriendelijke groet.
Studio Blanco Haug -
richardvanriel zegt :
Het heeft iets spiritueels met de "planeten". Veel strakker dan eerste ontwerp. Wat als de bolletjes weg zijn? en sportsworld als een woord is geschreven?
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer haug:
Beste opdrachtgever,
Hierbij het ontwerp voor jullie nieuwe logo.
Ik ben uitgegaan van beweging en de bal.
De kleuren zij zoals aangegeven.
Ik hoor graag voor eventuele aanpassingen.
Met vriendelijke groet,
Studio Blanco Haug -
richardvanriel zegt :
Goedemorgen, het ontwerp doet met denken aan een letterspelletje en niet aan een luxe healthclub.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-