Dag Richard,
Dank voor het compliment en de waardering. Het "deja-vu"-gevoel is een erg krachtig wapen in de marketing, relaties zullen het ervaren als een "thuiskomen". Voor zover ik kan nagaan is het logo echter nieuw.
Ik heb het logo losgemaakt van de tekst. Is dit wat je in gedachte had?
Groet,
Amat
Sports World Amsterdam geeft je energie
- Wedstrijd van: richardvanriel
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 21-08-2013
Datum einde: 18-09-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


"gedachten"...
Sterker wat mij betreft! Dank je.

Geen commentaar
Dag Amat, wat een krachtig teken. De S en de W in het logo lees ik. Op de een of andere manier komt het mij "bekend" voor. Hoe zou jij de naam sportsworld los van beeldmerk schrijven/opzetten?

Beste Richard,
Een eerste opzet. Feedback wordt op prijs gesteld.
Groet,
Amat