Sports World Amsterdam geeft je energie

Datum start: 21-08-2013

Datum einde: 18-09-2013

Totaal budget: € 349.00
Nieuwste inzending
Book cover
jamievdh

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Sports World is sinds 1989 DE energieleverancier in Amsterdam-Watergraafsmeer. Sports World is anders en wil zowel haar merknaam als beeldmerk opnieuw positioneren. Met dezelfde naam en een beeldmerk dat los gebruikt kan worden (nu is zijn woord/beeld onlosmakelijk verbonden).

Sportiviteit, gezondheid en energie in een premium uitstraling is wat we zoeken. Het nieuwe beeldmerk kan/mag een (duidelijke) afgeleide zijn of terugkomen in het beeldmerk. De uitstraling dient eigentijds te zijn en zal gebruikt worden voor zowel interne als externe communicatie, online en offline. Logo zal gebruikt worden op merchandise artikelen.

Bedrijfsomschrijving


Sports World is sinds 1989 DE energieleverancier in Amsterdam-Watergraafsmeer. Gevestigd in een uniek historisch pand (Oostergastfabriek 1887) biedt deze premium healthclub alle dagen van het jaar totaaloplossingen op gebied van gezondheid en verantwoord leven. Gebouwd als gasfabriek, jaren later gebruikt als gasfabriek en nu een sportclub. Al bijna 125 jaar komt er energie van deze plek vandaan.

Onze missie is " clubleden inspireren actief en gezond te leven". Clubleden en medewerkers werken samen op gebied van bewegen, eten en gezond leven.Met de beste trainers, de ruimste openingstijden en het grootste lesaanbod staan ruim 60 enthousiaste en energieke medewerkers klaar om het beste uit clubleden te halen. De manier we dit als team doen is uitnodigend en gastvrij.

We bieden naast fitness en groepfitness ook personal training, outdoor lessen, yogalessen, squash, fysiotherapie, sauna/stoombad en zonnebank. Het uitgebreide Grand Cafe verzorgt een menukaart met verse en biologische a-la-carte gerechten.

Sports World is aangesloten bij de branche organisatie Fit!vak en is lid van de Vereniging Exclusieve Sportscentra (VES). Hiermee voldoet de club aan de hoogste kwaliteitsnormereing volgende de landelijke erkenningsregeling fitness (LERF)

De club is gelegend in het nieuwe stadshart Oostpoort dat begin 2014 wordt opgeleverd. Het gebouw waarin sportsworld is gevestigd, is uniek en zeer herkenbaar vanwege de karaktiristieke gevel en daklijn.

Doelgroep


De kern van ons klantenbestand bestaat uit volwassenen mannen en vrouwen met een kerngroep in de leeftijd van 30-40 jaar woonachtig in Amsterdam. Ze zien gezond leven als onderdeel van hun levensttijl en zijn bereid om hierin te investeren. Onze verschillende vormen van beweegprogramma's en diensten biedt clubleden de mogelijkheid om de club te bezoeken voor alles van totale ontspanning tot maximale inspanning.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Wit is de basis met als steunkleur rood en zwart. Grijs kan zeker toegevoegd worden. De club is 25 jaar actief vandaar dat zowel logo als naam door ontwikkeld dienen te worden vanuit de huidige basis.

Designer: Esther Esther
logo_huisstijl-esther-9GrrUxIu

EstherEsther

Variant

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-esther-fEqQzAjw

EstherEsther

Beste Richard, dank voor je feedback en waardering.
Bijgaand een nieuw voorstel.
Hoor graag weer je reactie!

M.v.g. Esther

richardvanrielrichardvanriel

Dank je Esther, het gebruik van twee kleuren en letterstijlen spreekt aan!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-esther-uZnQVtbc

EstherEsther

Beste Richard, bijgaand een voorstel voor Sports World.
Hoor graag of het aanpreekt.

M.v.g. Esther

richardvanrielrichardvanriel

De swoosh spreekt erg aan! Mooi die dubbeling. Sports World is nu afgebroken. Daar wil ik juist vanaf. Een naar in een woord. Verschillende kleuren en lettertypen zijn zeker mogelijk.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.