Wat vind u van deze variaties?
Sprankelend logo en huisstijl voor onze start-up
- Wedstrijd van: patrickits22
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 20-12-2014
Datum einde: 02-01-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Ons eerste voorstel voor uw logo,
- Eigentijds, Zeer robuust en kan een lange tijd mee.
- Modern, Strak ontwerp.
- Simplistisch, Een duidelijk logo waar kracht en uitstraling achter zit.
- Duidelijke kleuren met een boodschap.
- Toepasbaar, Op vele voorwerpen.
qua kleur kunnen we natuurlijk alle kanten op, feedback is van harte welkom, we zijn erg benieuwd wat u er van vind. U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering, verder leveren we de bestanden aan in elk denkbaar formaat .jpg .gif .eps .png .psd .pdf en natuurlijk het .ai (adobe illustrator vector formaat) voor al uw uitingen. Mocht dit een richting wezen kunnen we eventueel ook een voorbeeld van een complete huisstijl gaan ontwerpen. We kunnen verschillende elementen gebruiken voor de huisstijl, we horen graag van u. U kunt op het plaatje klikken voor de juiste grote en kleurschakering.
Mvg Mark
Beste Budget Media,
Dank voor je ontwerpen en toelichting. Het eerste beeld doet ons denken aan 2002 en valt voor ons af. De tweede suggestie is al beter, maar de 20 met een de 'double dot' is minder iconisch dan wij voor ogen hebben. Een lastige opgave dat realiseren wij ons, maar we zoeken eigenlijk meer een symbool voor wie we zijn en wat we doen, dan de vertaling van onze bedrijfsnaam in een figuur. Ambitieus als we zijn zoeken we een nieuwe 'swoosh' van Nike ;)
Ondanks dat de ontwerpen fris ogen, maken de gekozen kleuren het ook veel minder rebels en onconventioneel dan wat we willen uitstralen.
Wellicht kun je iets met deze feedback.
Hartelijke groet,
Twentytwo