Geen commentaar
stepkoffer logo, huisstijl
- Wedstrijd van: Braama
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 20-01-2011
Datum einde: 17-02-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste opdrachtgever,
Het leek mij een leuk idee om als logo een reislabel/adreslabel te gebruiken. Dan krijgt de potentiële klant meer feeling met het product. Kleuren kunnen eventueel anders.
Ik kijk uit naar uw feedback!
mvg,
Rob Krikken

Geen commentaar

Aan de hand van uw feedback ben ik verder gaan denken. Bij deze optie 2.
Ik heb voor deze kleuren gekozen zodat het geheel wat zakelijker overkomt.

Hier ziet u een voorbeeld voor bij het ontworpen logo voor uw bedrijf.
sfeervol en toch zakelijk.
Ik zie u reactie tegemoet!
mvg, Rob
de bovenbalk vind ik wel leuk maar het logo kan ik niets mee. Er is totaal geen herkenbaarheid van het product maar de kleurtjes vind ik wel leuk

Bij deze mijn inzendingen.
aanpassingen kunnen eenvoudig toegepast worden!
met vriendelijke groet,
Rob K.