Beste opdrachtgever,
Bij deze een voorstel voor uw huisstijl uitgewerkt in briefpapier en visitekaartje.
Met vriendelijke groet,
Tijs van den Borst
stepkoffer logo, huisstijl
- Wedstrijd van: Braama
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 20-01-2011
Datum einde: 17-02-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


idee van een verkeersbord dat toegang geeft is goed, zeker in combinatie met het briefpapier (en gras eronder)
dit vind ik prachtig!
Kan er niets mee op een visite kaartje of brief maar het idee alleen al is goud waard
Leuk dat u zo positief reageert op mijn inzending.
Kunt u mij een beetje sturen betreft uw huisstijl die u misschien al in gedachten heeft met verwerking van dit concept.
Dan ga ik zorgen voor een unieke huisstijl.
Met vriendelijke groet,
Tijs

Beste opdrachtgever,
Bij deze mijn eerste voorstel voor uw logo.
Mijn uitgangspunt is de Stepkoffer als nieuw vervoersmiddel. Door deze herkenbaarheid versterk je de toegankelijkheid.
Met vriendelijke groet,
Tijs van den Borst