stepkoffer logo, huisstijl

Datum start: 20-01-2011

Datum einde: 17-02-2011

Totaal budget: € 200.00
Nieuwste inzending
Book cover
paper&ink

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


logo en huisstijl zal worden gebruikt voor visitekaartjes, briefhoofd en waarschijnlijk als banner of deel ervan op de site

Bedrijfsomschrijving


online verkoop van de zojuist op de markt verschenen Samsonite koffer met een Micro step onderstel via de handelsnaam "stepkoffer.nl"
Micro maakt hoogwaardige aluminium (opvouw) steps

Doelgroep


doelgroep zijn reizigers, als relatie geschenk voor bedrijven

Kleuren, favoriete logo's, must haves


geen voorkeur voor kleur
eenvoud spreekt me meestal aan.
bij relevante bestanden wat foto's van de stepkoffer om duidelijk te maken waar we het over hebben

Designer: moreforless moreforless
logo_huisstijl-moreforless-VYzz9l9k

moreforlessmoreforless

En voor de volledigheid ook een ongevouwen kaartje. Met vr. groet,

More for less

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-moreforless-vtzFkNV2

moreforlessmoreforless

Geachte Braama,

Lovende woorden zijn goed voor de creativiteit!

Bijgaand een ontwerp voor een visitekaartje.

Ik heb gekozen voor een ‘klapkaartje’ met horizontale vouw.
Het kaartje is in harmonie met het briefpapier. Ik denk dat dit kaartje, met aan de binnenzijde productinformatie erg goed voor u kan werken.

Met vriendelijke groet,

More for Less

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-moreforless-tRm0c2nA

moreforlessmoreforless

Geachte Braama,

Hierbij een voorstel voor de huisstijl van Stepkoffer.

Analyse:
Een nieuw product. A merk leveranciers. Mooie productfoto’s. Maar je ziet op de foto’s niet in een oogopslag dat het de bedoeling is om met het product te gaan steppen. Doelgroep is reizigers, als relatiegeschek voor bedrijven

Oplossing
Ik heb voor een illustrerend logo gekozen. Eenvoudig, beschrijvend en serieus met een knipoog. Het logo maakt meteen duidelijk waar het om gaat. Ik stel een foto op het briefpapier voor, omdat het om een nieuw product gaat.

Ik hoor graag van u,

Met vriendelijke groet,

More for Less

BraamaBraama

weer ben ik blij verrast over de creatieviteit van de inzending. Misschien een beetje moeilijk voor op een visitekaartje?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.