En voor de volledigheid ook een ongevouwen kaartje. Met vr. groet,
More for less
stepkoffer logo, huisstijl
- Wedstrijd van: Braama
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 20-01-2011
Datum einde: 17-02-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geachte Braama,
Lovende woorden zijn goed voor de creativiteit!
Bijgaand een ontwerp voor een visitekaartje.
Ik heb gekozen voor een ‘klapkaartje’ met horizontale vouw.
Het kaartje is in harmonie met het briefpapier. Ik denk dat dit kaartje, met aan de binnenzijde productinformatie erg goed voor u kan werken.
Met vriendelijke groet,
More for Less

Geachte Braama,
Hierbij een voorstel voor de huisstijl van Stepkoffer.
Analyse:
Een nieuw product. A merk leveranciers. Mooie productfoto’s. Maar je ziet op de foto’s niet in een oogopslag dat het de bedoeling is om met het product te gaan steppen. Doelgroep is reizigers, als relatiegeschek voor bedrijven
Oplossing
Ik heb voor een illustrerend logo gekozen. Eenvoudig, beschrijvend en serieus met een knipoog. Het logo maakt meteen duidelijk waar het om gaat. Ik stel een foto op het briefpapier voor, omdat het om een nieuw product gaat.
Ik hoor graag van u,
Met vriendelijke groet,
More for Less
weer ben ik blij verrast over de creatieviteit van de inzending. Misschien een beetje moeilijk voor op een visitekaartje?