stepkoffer logo, huisstijl
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: Braama
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 200.00
- Datum start : 20-01-2011 01:22
- Datum einde : 17-02-2011 01:22
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,png
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 37
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
online verkoop van de zojuist op de markt verschenen Samsonite koffer met een Micro step onderstel via de handelsnaam "stepkoffer.nl"
Micro maakt hoogwaardige aluminium (opvouw) steps
Doelgroep:
doelgroep zijn reizigers, als relatie geschenk voor bedrijven
Kleuren, favoriete logo's, must haves
geen voorkeur voor kleur
eenvoud spreekt me meestal aan.
bij relevante bestanden wat foto's van de stepkoffer om duidelijk te maken waar we het over hebben
moreforless
-
-
Toelichting van de designer moreforless:
En voor de volledigheid ook een ongevouwen kaartje. Met vr. groet,
More for less -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer moreforless:
Geachte Braama,
Lovende woorden zijn goed voor de creativiteit!
Bijgaand een ontwerp voor een visitekaartje.
Ik heb gekozen voor een ‘klapkaartje’ met horizontale vouw.
Het kaartje is in harmonie met het briefpapier. Ik denk dat dit kaartje, met aan de binnenzijde productinformatie erg goed voor u kan werken.
Met vriendelijke groet,
More for Less
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer moreforless:
Geachte Braama,
Hierbij een voorstel voor de huisstijl van Stepkoffer.
Analyse:
Een nieuw product. A merk leveranciers. Mooie productfoto’s. Maar je ziet op de foto’s niet in een oogopslag dat het de bedoeling is om met het product te gaan steppen. Doelgroep is reizigers, als relatiegeschek voor bedrijven
Oplossing
Ik heb voor een illustrerend logo gekozen. Eenvoudig, beschrijvend en serieus met een knipoog. Het logo maakt meteen duidelijk waar het om gaat. Ik stel een foto op het briefpapier voor, omdat het om een nieuw product gaat.
Ik hoor graag van u,
Met vriendelijke groet,
More for Less
-
Braama zegt :
weer ben ik blij verrast over de creatieviteit van de inzending. Misschien een beetje moeilijk voor op een visitekaartje?
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-