Stichting Doe Mee(r) zoekt een sterk, eigenwijs, origineel en uitdagend logo

Datum start: 15-08-2012

Datum einde: 29-08-2012

Totaal budget: € 349.00
Nieuwste inzending
Book cover
MichelW

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Stichting Doe Mee(r) zoekt een ijzersterk, origineel en uitdagend logo en huisstijl. Een huisstijl en logo die blijft "hangen".

Bedrijfsomschrijving


Wij begeleiden mensen met een langdurige uitkering naar werk. Dat kan betaaldv of onbetaald (vrijwilligerswerk) zijn. Dit gebeurt dmv activiteiten,therapie,stages, trainingen, cursussen, e.d. Het gaat erom dat deze mensen uit hun sociaal isolement komen en weer sociaal kunnen integreren en participeren in de samenleving. Uiteindelijk is arbeidsparticipatie het doel.

Doelgroep


Onze doelgroep is de lokale overheid. Met name gemeenten. Ook grotere bedrijven behoren tot de doelgroep.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


blauw en oranje

Designer: MichelW MichelW
logo_huisstijl-michelw-Z5GsAQ6K

MichelWMichelW

Beste heer/mevrouw,

Hierbij mijn inzending voor de huisstijl van Doe Mee(r)! Vrij laat in de wedstrijd, maar ik hoop dat hij nog mee dingt!

Met vriendelijke groet,
Michel

MichelWMichelW

Blauw/oranje is een veel gebruikte kleurcombinatie, met name onder zakelijke bedrijven...denk aan Rabobank. Ik ben van mening dat deze kleurcombinatie wat meer kracht mag krijgen, vandaar de toevoeging van zwart. Het maakt het zwaarder, heftiger, en zet daarmee ook kracht bij jullie naam. Het is een oproep die gehoord moet worden. De toevoeging van zwart is als het ware het uitroepteken achter uw naam. Het oogt professioneel, betrouwbaar en daagt uit tot reactie.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.