Beste heer/mevrouw,
Hierbij mijn inzending voor de huisstijl van Doe Mee(r)! Vrij laat in de wedstrijd, maar ik hoop dat hij nog mee dingt!
Met vriendelijke groet,
Michel
Stichting Doe Mee(r) zoekt een sterk, eigenwijs, origineel en uitdagend logo
- Wedstrijd van: Doe Mee
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 15-08-2012
Datum einde: 29-08-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Blauw/oranje is een veel gebruikte kleurcombinatie, met name onder zakelijke bedrijven...denk aan Rabobank. Ik ben van mening dat deze kleurcombinatie wat meer kracht mag krijgen, vandaar de toevoeging van zwart. Het maakt het zwaarder, heftiger, en zet daarmee ook kracht bij jullie naam. Het is een oproep die gehoord moet worden. De toevoeging van zwart is als het ware het uitroepteken achter uw naam. Het oogt professioneel, betrouwbaar en daagt uit tot reactie.