een nieuw ontwerp zonder afbeelding. wat vind u hiervan?
Stichting Doe Mee(r) zoekt een sterk, eigenwijs, origineel en uitdagend logo
- Wedstrijd van: Doe Mee
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 15-08-2012
Datum einde: 29-08-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Sorry, maar ik vind het vorige ontwerp toch beter.
groet,
lourus

nu staan ze onder elkaar.

Deze is wellicht iets strakker, (even letten op ontwerp, niet de kleuren)
vind het vorige ontwerp mooier.

Goedemorgen,
Bij deze het aangepaste logo, heb voor een lettertype gekozen waarbij doe meer tot meer uitdrukking komt. De cirkel met de R erin kleiner gemaakt en de tekst beter uitgelijnd. Ben benieuwd naar uw reactie.
Komt een heel eind in de goede richting.
wat ziet u nog graag gewijzigd worden?
Ik zou de woorden graag willen uitlijnen. D.w.z. dat stichting, doe, mee en de r strak onder elkaar zijn geplaatst. Dat betekent dat het woor mee dus kleiner zal zijn omdat de r onder de e komt van doe.

en een volledig nieuw ontwerp, zeer benieuwd wat u ervan vind
sorry, maar ik vind het vorige ontwerp mooier.

Beste heer, wij doen er alles aan om de opdracht te krijgen :-) hierbij een aangepast ontwerp. Indien u zelf ideen heeft over kleuren kunt u dat aangeven. alle kleuren zijn individueel aanpasbaar. Ik hoop dat dit beter in de buurt komt.
Op zich prima! Ik zou de circel met de r iets kleiner maken (grootte van de E) en de woorden stichting en Doe Mee meer uitlijnen. Zodat het een strak geheel wordt.
gaan we aanpassen! Vanmiddag komen we met het aangepaste logo

Geen commentaar

en nu met normale witte achtergrond, BS kan blijkbaar niet omgaan met transparante plaatjes :)
nog een poging :) door gebruik van kleuren (kunnen alle kleuren zijn, dit is slechts een voorbeeld) creeer je een vrolijker beeld voor de mensen. De doelgroep van u zijn toch vooral mensen met "moeilijkheden" hetzij in werk vinden hetzij in sociale contacten. mooie kleuren maakt vrolijk
Hallo RVCom
Deze komt een heel eind in de goede richting.
Inderdaad vrolijke kleuren. Als je de blokjes om de R
in bijvoorbeeld een rondje verandert vind ik het denk ik net iets mooier. Maar kwestie van smaak.
Onze doelgroep zijn niet de mensen met de problemen, maar de gemeenten die deze mensen naar ons verwijzen. Wij communiceren dus (ook via het logo) met de gemeenten en enkele bedrijven.
Maar nogmaals ik ben wel positief

Komt dit meer in de buurt?
Dit komt veel meer in de buurt. Heb je ook een idee bij het beeldmerk. Met andere woorden: hebben deze tekens individueel en/of gezamenlijk een betekenis?
groet
Lourus
klopt, de tekens, met de mensen die erin zitten verwerkt, vormen samen beweging, beweging naar iets nieuws.

Ons 2 ontwerp nav uw reactie.
Dank voor jullie nieuwe ontwerp. Misschien ben ik erg vervelend, maar ik vind een foto als logo niet zo heel erg geschikt. Doe Mee(r) mag ook groter en bijvoorbeeld in oranje. En het logo in blauw ofzo.
Succes
Lourus Schrier
Geen probleem, wij gaan verder knutselen!

Goedemorgen, een eerste ontwerp. Graag ontvangen wij feedback zodat het het logo passend kunnen maken voor u.
Bedankt voor je reactie. Graag zouden wij meer de nadruk willen leggen op de woorden Doe Mee(r) en niet zo zeer op het woord stichting. Het gaat tenslotte om het meedoen of meerdoen. wij begeleiden mensen op weg naar een baan of naar sociale participatie. Iets met personen of een persoon in het logo of met beweging zou beter passen dan het hart. Succes. ben benieuwd.
groet
Lourus Schrier