Beste Marc, om aan te geven hoe het logo zich gedraagt in een wat andere kleurstelling en met de toevoeging van fotografie om de sfeer te bepalen, hier nog een voorbeeld. Ik heb de typografie aangepast om het geheel wat duidelijker te maken maar met de basisvorm van het logo in combinatie met fotografie valt veel te doen. En het logo is ineens veel vriendelijker (dat was overigens van meet af aan mijn bedoeling). Ik ben benieuwd naar je reactie. Groeten, Ab
Stichting DoelZeker logo & huisstijl
- Wedstrijd van: marcelalpha
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 22-01-2014
Datum einde: 04-03-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Ab,
We begrijpen wat je bedoelt en het is al beter, maar
helaas vinden we het logo nog steeds te strak en "kil" over komen.

Beste marcelalpha, hierbij een eerste ontwerp waarbij ik uitgegaan ben van de 'favicon' om het beeld zo herkenbaar mogelijk te maken. Ik heb dus gekozen voor een puur grafische oplossing waarbij de 'look en feel' dan inderdaad in de fotografie gezocht kan worden. Ik ben benieuwd naar je reactie. Groet, Ab.
Dag Ab,
we zijn het erover eens dat we het logo te strak en kil vinden voor hetgeen we gaan doen. Bovendien maken de kleurkeuzes voor ons wat te "zwaar".