Als inwoner van Den Haag voelde ik mij geroepen mijn bijdrage aan de tot stand koming van dit project te leveren.
Het symbool is uiteraard de Haagse ooievaar, in dit geval gecombineerd met een weegschaal in de kleuren geel en groen van de Haagse regio.
Een tilted lettertype voor het woord stichting, een medium variant voor het woord wetswinkel en DEN HAAG in dikke letters en haags groen. Deze fonts komen allemaal uit dezelfde font-family en kunnen dus voor verschillende publicaties gebruikt worden.
Vertrouwen, 'een Haags gevoel' en degelijkheid zijn kernwoorden bij dit ontwerp.
In afwachting van uw reactie, met vriendelijke groet,
Marc Streefland
Stichting Wetswinkel Haaglanden
- Wedstrijd van: Stichting Wetswinkel Erasmus
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 08-07-2015
Datum einde: 22-07-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

