Geen commentaar
stijlvol en trendy logo huisstijl voor vastgoed beheer van oa vakantiehuizen en resort interim
- Wedstrijd van: Kascada
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-05-2022
Datum einde: 09-05-2022
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hallo Kascada, Ik heb een tweetal aangepaste voorstellen gemaakt. In de briefing staat 'vertrouwen' en 'eerlijkheid', daarom was ik wat meer naar een zakelijke uitstraling gegaan. Nu geef je aan dat het wel iets speelser mag. Daarom heb ik twee fonts geprobeerd, deze zijn nog steeds vrij strak, dus goed leesbaar, maar wel speelser. In combinatie met de hagedis helemaal. Ik heb nog wat zonnige streepjes toegevoegd. Ben ik zo op de goede weg?
Ik hoor het graag!
Jorina - Mooiniet

Hallo Kascada,
Hierbij mijn voorstel voor een logo en kaartje. Ik heb gekozen voor een font met een moderne uitstraling, goed leesbaar, maar ook een sjeik tintje door de schreetjes aan de letters. Het beeldmerk is ook los te gebruiken, met de 'k' en een tropisch, gestileerd hagedisje.
Graag hoor inw at jullie ervan vinden, meer uitingen kunnen worden uitgewerkt, zoals briefpapier oid.
Alvast dank, Jorina - Mooiniet
het hagedisje heeft wel wat speels, maar de rest van het ontwerp is te saai