Toelichting bij het idee van het logo.
- Huisje: Vastgoed dat mag duidelijk zijn, maar ook de geborgenheid en veiligheid van een huis, en tenslotte moet iedereen zich ook vertrouwd voelen in zijn of haar huis.
- Het water: Dit is onmiskenbaar bij de Caraïben net als een palmboom. Ik heb dit ook doorgevoerd in het tweede ontwerp ( Water door de bedrijfsnaam )
Alles is natuurlijk optioneel en kan samen in overleg worden aangepast.
stijlvol en trendy logo huisstijl voor vastgoed beheer van oa vakantiehuizen en resort interim
- Wedstrijd van: Kascada
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-05-2022
Datum einde: 09-05-2022
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

