Stijlvol logo en huisstijl voor HR en juridische dienstverlening
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: NL
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 249.00
- Datum start : 06-02-2013 15:59
- Datum einde : 23-02-2013 15:54
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 61
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
De initialen van de oprichter/eigenaar NL moeten in het logo. NL heeft dus niets te maken met Nederland an sich.
Bedrijfsomschrijving:
Het betreft een adviseur die een nieuwe vorm van dienstverlening biedt, in samenwerking met anderen. Ik richt me met name op MKB, non profit, kunst- en cultuursector en particulieren.
Credo is: "goed advies hoeft niet duur te zijn" / Goed advies voorkomt (extra) kosten".
Dit zonder afbreuk te doen aan kwaliteit en professionaliteit.
Laagdrempelig, informeel, toegankelijk en praktisch.
We leveren op uurbasis of via abonnementsvorm flexibel advies tegen concurrende tarieven.
Kom bij de klant aan de zaak/huis, maar kan ook puur telefonisch en via mail/skype adviseren. Raad en dienstverlening op maat. Geen posh kantoor of pluche, maar ook zeker geen low budget of low profile.
Doelgroep:
MKB, non profit, goede doelen, kunst- en cultuur, ZZP'ers en particulieren.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Kleur:
In volgorde van voorkeur: Paars, Groen (tussen flessengroen en appelgroen), grijs, blauw en rood
Vooral niet:
Geen juridische weegschalen of andere zaken (uilen, zwaarden toga's) die verwijzen naar juridisch.
Vooral wel:
De nadruk ligt op de combi met Human Resources. Een grafische uitdrukking dat het om "mensen" gaat is gewenst, zonder dat er expliciet een "poppetje" hoeft op te staan.
Andere aspecten:
zaken van verschillende kanten kunnen bekijken
streven naar gezamenelijke oplossing
Zakelijk en laagdrempelig, flexibel
Het zou fraai zijn als er nog ruimte is om ook een specifieke produktnaam op te nemen/ subtitel te creëren.
Ronde vormen zijn welkom, afgewisseld met een paar strakke lijnen.
Iedere andere prikkelende suggestie ook welkom.
Logo's die me aanspreken zijn:
Grapedistrict
Transavia
No Man's land (kledingmerk)
Chanel
ks
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
ks zegt
De grootte van "NL" kan nog aangepast worden.
-
NL zegt :
Zo, die is fraai geworden. Ik hik nog een beetje tegen het nadrukkelijke NL aan. Ik ben helaas behept met die initialen die heel veel aan de autosticker NL doen denken. Heb je nog een suggestie om de NL wat minder nadrukkelijk in beeld te brengen? De nadruk ligt op Legal&HR; en het Recht op Raad.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
NL zegt :
Dank je voor je strakke ontwerpen. Bijzonder gewaagd. Ik krijg er een grote glimlach van op mijn gezicht maar weet ook dat het uiteindelijk niet past bij wie ik ben. Mijn zoon vind ze in ieder geval übercool en ik weet nog even niet wat ik mee wil. De dialoog is er in ieder geval mooi mee verwoord. De NL is hard en hoekig en mag van mij kleiner. Is het een idee om de NL in de balk te verwerken, en dan Legal & HR in de ruimte te verwerken waar nu NL staat?
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-