Hier nog de logo in de twee verschillende uitvoeringen, flessengroen en paars. De keus is aan jou, ik hoor graag welk je het mooiste vindt.
groet
Buro Selium
Stijlvol logo en huisstijl voor HR en juridische dienstverlening
- Wedstrijd van: NL
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 06-02-2013
Datum einde: 23-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste Nanda,
Hierbij een voorstel verder uitgewerkt naar een huisstijl.
Ik heb je visitekaartjes ronde hoeken gegeven want dat sluit heel goed aan bij je logo. Ook is je beeldmerk op een verrassende manier verwerkt in je huisstijl. De kleur groen is hopelijk de kleur die jij in gedachten hebt. Ik hoor graag wat je ervan vindt, mijn streven zijn de 5 sterren :-)
Ook kan ik je helpen in je online communicatie als dat nog niet is ingevuld, ik heb onlangs een super case achter de rug voor Advocatenpraktijk Tumkaya, zie www.buroselium.nl

Dag Nanda,
Bij deze een voorstel voor je huisstijl. We kunnen natuurlijk alle kanten op met je logo en beeldmerk. Dit is meest rustige en sluit aan op al je uitingen. Ik hoor graag wat je ervan vindt, ook is de kleur groen nu goed?
groet
iamselim.nl

Beste opdrachtgever,
Ik heb drie verschillende groen geplaatst. Als ik flessengroen of appelgroen in Google intik dan kom ik meerdere varianten tegen, zit er hier de juiste groen tussen?
De visitekaartjes en huisstijl zal ik na keuze gemaakt is verder uitwerken zoals u dat aangeeft. Ik denk dat we daar wel mee uitkomen :-)
groet
iamselim.nl / buroselium.nl
Ik denk dat de bovenste van de 3 het dichtst komt bij wat ik zoek. Er moet nog een andere kleur groen zijn. De middelste is me te "dof". Ben nog aan het wikken en wegen voor wat betreft paars of groen. Paars is mijn favoriet, en groen is wat zakelijker. Ik kijk morgenochtend nog een laatste keer.

Beste opdrachtgever,
Bij deze aanpassingen zoals aangegeven. Ik heb 3 verschillende opzetjes gemaakt voor je visitekaartje. Inhoud klopt niet. Het belangrijkste voor nu is dat u tevreden bent met uw logo. Er is altijd ruimte na de afloop van de wedstrijd om de details 1 op te bespreken, Brandsupply geeft daar toestemming voor. Bent u tevreden met u logo? Ik hoor wat u het mooist vindt, is er een voorkeur in visitekaartje?
groet
www.iamselim.nl
Fraai...het recht op raad rechts uitgelijnd vind ik het mooist. De uitvergroting van de tekstwolk vind ik voor websitegebruik en briefpapier zeer goed bruikbaar. Voor een kaartje zou ik het niet gebruiken, en opteren voor de middelste variant. Kun je het logo nog een keertje toesturen in appel/ flessengroen? Het huidige olijfgroen is me iets te "koud". Het isvme gelukt om het domein www.nlhrlegal te verkrijgen, dus als je de tekst wilt omdraaien in nl hr & legal, dan ben ik helemaal tevreden.

Een aantal varianten hoe we kunnen spelen met je logo qua kleuren en vormen.
Ook heb ik een opzet gemaakt voor je visitekaartje: voor- en achterkant
ik hoor graag van je
spreekt het je aan?
groet
www.iamselim.nl
Dank je hartelijk. je bent deeerste en de enige die ook een suggestie voor de achterzijde geeft. ik vind het een bijzonder ontwerp en keot het even op me in laten werken. Mag ik je vragen om het recht op raad in bijna hetzelgde lttetype vorm te geven? De groen/ zwbart combi is mooi, terwijl ik zelf een paars liefhebber ben. Het gaat wat richting nolijfgroen. Zou je me nog een voorzet kunnen geven in wat meer flessegroen? Ik overweeg voor het visitekaartje om de overigw informatie naw.phone.mail etc. Niet aan de zijkant te plaatsen, maar onderaan, eventueel in een gekleurde balk (iets lichter dan het gekleurde lettertype.. Heb jij nog een suggestie?

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn vertaling voor uw logo. Ik heb alle informatie die we hebben eens goed doorgenomen. Mijn logo is een vertaling van uw woorden naar een design.
Mijn logo heeft een persoonlijke karakter, dit omdat het in een moderne spreekwolkje staat, de basis van iedere communicatie. Dus geen poppetjes of figuren maar een persoonlijke spreekwolk waarin je specialisme naar buiten communiceert, vanuit NL. De kleuren en het lettertype zijn modern, informeel, toegankelijk dit door zijn ronde en vriendelijke karakter. De lettertype van recht op raad is traditioneel en klassiek. Om zo het eeuwenoude vak kracht te geven. Deze combinatie van modern en traditioneel is heel herkenbaar in mijn logo.
Het beeldmerk is op allerlei verschillende manieren te gebruiken, los, bij elkaaar, zwart/wit, 1 kleur / 2 kleuren.
Ik ben benieuwd wat u ervan zo vlak voor het einde van de wedstrijd. Spreekt dit u aan?
groet
www.iamselim.nl