Stoere huisstijl en logo voor nieuw muziekfestival
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: Cirkell evenementen
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 200.00
- Datum start : 06-07-2020 14:22
- Datum einde : 09-07-2020 00:00
- Status : Beëindigd
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 43
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
N.B. Dit logo is niet bedoeld voor Cirkell Evenementen. Cirkels hoeven er dus niet in om beter op te vallen. Muzieknootjes en muziektekens worden beoordeeld als 'niet chique/professioneel', maar een goed ontwerp zou ons kunnen overtuigen.
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Toobe.art
-
-
Cirkell evenementen zegt :
Heel creatief design, maar niet direct wat wij zoeken voor dit festival. Stoer en professioneel, chique! zijn key De gezelligheidsfactor is net te hoog. Een beetje 'surffin'LA.. Wel heel erg leuk dat er toepassingen van het logo uitgewerkt zijn. Goed gebruik van de muzikale elementen, zoals play-button! Ben benieuwd naar nog een versie..
groet, Martijn -
Toobe.art zegt
Dank voor de feedback, reed een nieuw voorstel ingezonden. Wat professioneel chique oogt. Ik hoor graag uw reactie.
-
Cirkell evenementen zegt :
Hi, bedankt voor de nieuwe inzending. We merken dat de playbutton een leuk detail is. De kleren werken niet zoals we hadden gehoopt. Ik krijg een filmfestival gevoel erbij. Wij programmeren en topclass muziek van verschillende genres.
-
Toobe.art zegt
Misschien aangegeven welke kleuren wenst te zien, zou wel eens kunnen helpen.
-
Cirkell evenementen zegt :
Hoi Toobe.art,
Dat is natuurlijk heel lastig. het gaat om het concept in combinatie met de kleuren en mogelijkheden. het stempel effect van Y-graphic kan werken op diverse kleuren. Dat vinden we wel positief. (even als voorbeeld) Het concept was zeker niet verkeerd, maar wellicht sluit het net niet aan bij wat wij nu zoeken. -
Toobe.art zegt
Geen probleem, succes met je wedstrijd.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-