Ook de huisstijl met ge-update logo.
Strak en sterk logo voor verzekeringskantoor
- Wedstrijd van: Tijms
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 25-01-2013
Datum einde: 08-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Vorige versie ge-update. Ontwerp van linksboven gepakt en hier de typografie in aangepast.

Ook heb ik nog een voorbeeld van hoe 1 van de vorige logo's in een huisstijl verwerkt kunnen worden.
Gegroet,

Goedendag,
Heb vandaag eens de tijd genomen om een logo op papier te zetten. Ben tot 2 varianten gekomen. Qua Typografie hetzelfde maar met een ander logo. Voor het logo heb ik de T van Tijms en de V van verzekeringen in elkaar verwerkt. Uiteraard zijn er nog andere kleuren combinaties mogelijk.
Hopelijk valt het in de smaak.
Met vriendelijke groet,
Rene
Beste René,
Ik vind het mooie ontwerpen! Met name die linksbovenin. Ook erg leuk hoe een deel van het logo in de brief en enveloppen terugkomt. Zouden alleen de letters Tijms Verzekeringen in een strakker lettertype kunnen worden gezet? Bijvoorbeeld net als in het logo van sanderspensioen.nl?
Met vriendelijke groet,
Pauline
Goedendag,
Mooi dat de ontwerpen enigszins bevallen. Ik zal ze morgen aanpassen en zien dat ik de typografie wat strakker krijg.
Gegroet,
René