Geen commentaar
Strak en sterk logo voor verzekeringskantoor
- Wedstrijd van: Tijms
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 25-01-2013
Datum einde: 08-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Mooi zeg!
Bedankt : )

Hoi Pauline,
Ik ben blij dat je het mooi vind. Bijgaand mijn aanpassing zonder de payoff.
met vriendelijke groet,
Anneke

Geen commentaar
with compliments!

Een corporate strak logo, passend bij een verzekeringskantoor, wat makkelijk door te vertalen is naar verschillende uitingen. De kleur is oranje/rood met antraciet. Ik ben uitgegaan van het bestaande logo en heb dit gemoderniseerd. Hoor graag wat je ervan vind.
met vriendelijke groet,
Anneke
Beste Anneke,
Het logo vind ik erg goed gevonden evenals de kleur en het lettertype. De woorden "assurantie-en financieringskantoor" komen te vervallen. Zou je het logo daar nog mee willen aanpassen?
Met vriendelijke groet,
Pauline