Dank wederom voor de beoordeling.
Nog een opzetje van onze kant om uiteindelijk toch hét logo te kunnen presenteren.
Op- en/of aanmerkingen blijven welkom. We gaan een mooi product leveren voor uw kantoor.
Met vriendelijke groet,
Dennis
Welroos Media
Strak en sterk logo voor verzekeringskantoor
- Wedstrijd van: Tijms
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 25-01-2013
Datum einde: 08-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste opdrachtgever,
Zoals aangegeven, ook nog ons laatste design in compleet drukwerkpakket.
Graga vernemend.
Met vriendelijke groet,
Dennis
Welroos Media

Beste opdrachtgever,
Een oplettende mededesigner attendeerde ons er op, dat onze eerste inzending qua beeldmerk veel weg had van een bestaand logo terwijl wij ons ontwerp ook elders vandaan hebben.
Het beeldmerk is daarop aangepast en wij vernemen graag of we op basis van deze een huisstijl kunnen toepassen of dat er eerst nog aanpassingen noodzakkelijk zijn.
Het laatst ingezonden ontwerp voor huisstijlpakket zullenw e zo toch ook nog even plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Dennis
Welroos Media
Dennis,
Deze ziet er ook goed uit! Ik ga de logo's voorleggen en laat je eind volgende week iets weten. Zouden wij problemen kunnen krijgen indien wij kiezen voor het logo wat lijkt op dat van bouyguestelecom?
Groet,
Pauline
Pauline,
Ik durf er zelf geen direct antwoord op te geven, maar het zou kunnen natuurlijk daar men op basis van eigendomsrecht ooit aan kan kloppen.
Het was on sook niet direct opgevallen. Door ons werk zie je heel veel logo's voorbij komen en ben je met en tijdens het ontwerpen zo bezig dat al snel het ene logo gaat lijken op het andere. In dit geval wel heel erg veel, waarvoor ons excuus.
Je kunt de gok nemen. Jullie kunnen straks immers de iegenaren zijn van het logo als men hiervoor kiest. Wij doen dan afstand van de rechten van het logo.
Mocht je nog vragen hebben of wijzigingen willen zien, dan vernemen we dat graag.
Met vriendelijke groet,
Dennis
Welroos Media

Beste opdrachtgever,
Nog wat varianten van een mogelijk nieuwlogo waarbij het beeldmerk in deze extra aandacht heeft gekregen tenopzicht van de vorige inzendingen.
Met vriendelijke groet,
Dennis
Welroos Media
Beste Dennis,
Bedankt voor jouw ontwerpen. Die zien er goed uit. De woorden assurantie-en financieringskantoor komen te vervallen. Ik vind de middelste versie erg leuk. Zou die ook mooi staan in het lettertype wat je bij de onderste gebruikt hebt? En zou je die ook in twee andere kleuren kunnen maken om een beeld te krijgen hoe dat is? Bijvoorbeeld heel donkergrijs met een andere kleur.
Ik hoop dat je er iets mee kunt.
Met vriendelijke groet,
Pauline
Dennis,
Ook mooi dat er een stukje logo terugkomt in de brief en envelop.
Vr. Grt.
Pauline
http://www.bouyguestelecom.fr/
Dank voor de oplettendheid. Dit is echt een toevalstreffer en we gaan het beeldmerk zeker aanpassen!!

Betse opdrachtgever,
Een kleine aanpassing in het uiterlijk van het woordmerk in het logo. Het beeldmerk hebben we gelaten zoals het was. E.e.a conform het voorbeeld dat werd geprezen : Sanders Pensioenconsultants.
Graag vernemend.
Met vriendelijke groet,
Dennis
Welroos Media
Dennis,
Mooi lettertype deze voorbeelden.
Met vriendelijke groet,
Pauline

Beste opdrachtgever,
In navolging op het door ons reeds eerder inegzonden logo, bij deze een compleet drukwerkpakket vormgegeven in de nieuwe huisstijl.
Graag vernemend.
Met vriendelijke groet,
Dennis
Welroos Media

Beste opdrachtgever,
In de bijlage een eerste opzetje voor een mogelijk nieuw logo voor Tijms Verzekeringen.
Het beeldmerk in het logo is een sterk eigentijds, herkenbaar herkenningspunt en daar zouden wij verder weinig aan veranderen.
Graag vernemend.
Met vriendelijke groet,
Dennis
Welroos Media