Geachte,
Allereerst mijn dank voor uw feedback, goed om te horen dat het u bevalt.
Ik heb hierbij een eerste versie voor de huisstijl ontworpen.
Betreft: Briefpapier & visitekaartjes
De \'With compliments kaartjes\' ontwerp ik nadat de eerste indruk u bevalt. Ik wil hier namelijk extra tijd aan besteden aangezien dit een zeer persoonlijke finishing touch is van uw kant naar uw klanten. Dat verdient extra aandacht.
Stijl:
Modern, rustig, eenvoud en klasse.
Het ontwerp spreekt voor zichzelf, ik de de \'a\' terug laten komen als een soort watermerk.
Ik heb hiervoor express niet gekozen voor de \'d\'.
Naar mijn idee (maar mocht u daar anders over denken dan kunnen we dit altijd aanpassen) kunnen derden dit zien als een knipoog naar de cupmaat D. Dit komt mij erg goedkoop over.
----Toevoeging (extra idee):----
Aangezien Annadiva een webshop (in wording) is, is het verstandig het internet element terug te laten komen.
Het is er u alles aan gelegen dat eventuele klanten de website bezoeken.
Wanneer iemand een brief dan wel visitekaartje ontvangt, zal men een website-adres wel opmerken maar wellicht niet direct bezoeken.
Daar is een nieuwe ontwikkeling voor, QR-codes.
Wellicht kent u deze al wel. Zo niet, bekijkt u dan dit eens:
http://nl.wikipedia.org/wiki/QR-code
Uw visitekaartjes e.d. staan dan direct gelinkt naar de website!
(In het huidige ontwerp heb ik ze nog naar Brandsupply gelinkt.)
------------------------------------------------------
De pay-off
Ik heb Grand Fashion veranderd in
>> two-piece fashion
Two-piece fashion (tweedelige mode) omvat zowel lingerie als badmode.
Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Ik zie uw feedback tegemoet.
Met vriendelijke groet,
R. Nijsse
Strak logo en huisstijl gezocht voor Annadiva, lingerie webshop voor grotere cupmaten
- Wedstrijd van: Annadiva
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-08-2011
Datum einde: 28-08-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hartelijk bedankt voor het ontwerp van de huisstijl. Het spreekt me zeer aan. Het gebruik van het watermerk vind ik erg stijlvol.
Ik heb een enkele op- en aanmerkingen:
- Het lijkt mij mooier om het logo op het briefpapier in de linker bovenhoek te plaatsen i.p.v. de rechter;
- Bedankt voor het initiatief van de QR-code. Toch vind ik dit afbreuk doen aan het ontwerp. Het lijkt hierdoor wat rommelig. Vooralsnog hoeft de QR-code nog niet op de huisstijl te worden weergegeven;
- Grand Fashion graag vervangen door Lingerie & Swimwear;
Kunt u bovenstaande puntjes aanpassen?
Alvast erg bedankt, vriendelijke groet,
Mariëlle

Geachte,
Hierbij mijn eerste inzending.
Er is gekozen voor lichte en donkere grijstinten.
Dit maakt het klassiek en geeft het een exclusieve uitstraling.
Daarnaast is de font, het lettertype, zeer rustig doch elegant. Rondingen staan centraal.
\'grand fashion\' spreekt voor zich, wellicht dat we dat ook kunnen weglaten. Less is vaak more.
Graag uw feedback,
R. Nijsse
Dag R. Nijsse,
Bedankt voor je ontwerp. Spreekt me zeer aan. Over de pay-off moet ik nog even nadenken. Ik vind grand fashion wel leuk verzonnen. Het zou alleen kunnen suggereren dat het om \'grote-maten mode\' gaat en dat is niet de bedoeling.
Graag ontvang ik je voorstel omtrent de huisstijl.
Alvast bedankt, groeten,
Mariëlle