Strak logo en huisstijl gezocht voor Annadiva, lingerie webshop voor grotere cupmaten

Datum start: 02-08-2011

Datum einde: 28-08-2011

Totaal budget: € 300.00
Nieuwste inzending
Book cover
jonkerbol

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Logo wordt o.a. gebruikt voor de webshop.
Daarnaast heb ik visitekaartjes, briefpapier, en 'with compliments' kaartjes nodig. Deze laatste kaartjes wil ik voorzien van een persoonlijk handgeschreven boodschap meesturen bij iedere bestelling.

Bedrijfsomschrijving


Annadiva is een webshop in oprichting. De webshop gaat een uitgebreide collectie lingerie en badmode verkopen voor vrouwen met een grotere cupmaat (vanaf D). De webshop zal zich op internet onderscheiden door een zeer uitgebreid assortiment, persoonlijke service en betrouwbaarheid.
Naast een wisselende seizoenscollectie zal Annadiva ook een basiscollectie voeren en ook mooie voedingsbeha's, sportbeha's en badmode verkopen.
Achter Annadiva zit ook een krachtige internet marketing strategie welke ervoor gaat zorgen dat Annadiva dé webshop wordt waar Nederlandse vrouwen hun grote cupmaten lingerie willen kopen.

Doelgroep


Modieuze vrouwen tussen de 18 en 50 jaar, met een grotere cupmaat, die bereid zijn om geld uit te geven voor mooie, kwalitatieve lingerie.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Annadiva moet een krachtig merk worden. Ik denk zelf aan een logo met zwarte letters. Het logo van bijvoorbeeld Marlies Dekkers spreekt mij erg aan.
Het ontwerp moet de volgende uitstraling hebben: zelfbewust, stijlvol, onafhankelijk, kwaliteit, luxe.
Kleur is prima maar liever niet te girly of veel roze.
Verder laat ik het ontwerp vrij en aan jouw creativiteit over.
Succes!

Designer: harskampdesign harskampdesign
logo_huisstijl-harskampdesign-3HDOq8SO

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-harskampdesign-L68yhmO8

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.