Geen commentaar
Strakke, hippe huisstijl en logo voor nieuw uitzendbureau
- Wedstrijd van: Tempforce
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 04-12-2017
Datum einde: 11-12-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Het lag er ook niet vingerdik op van dat gezichtje natuurlijk.
Maar als ik vrijuit mag spreken, het merendeel van de logo's met kadertjes en cirkeltjes met letters erin, kom je in elke wedstrijd tegen. Zelfs de typografie wijzigt bij bepaalde designers nooit in functie van een opdracht. Maar dat is natuurlijk een keuze. Ik ben hier nog maar twee weken en het echte logo ontwerpen mis ik toch wel wat.
Begrijp ik, maar over smaak valt niet te twisten helaas!
Daar heeft u volkomen gelijk in ;-)

Hierbij een versie met kapitalen. In de cirkel probeer ik een gezicht naar voor te laten komen omdat het tenslotte over mensen gaat.
Beste Joël, bedankt voor de aanpassing. Het gaat zeker over mensen, alleen heb ik juist liever geen poppetjes of gezichtjes in het logo, zoals te lezen in de behoefte/opdrachtomschrijving. Wel creatief!

Geen commentaar

Dag Corneel,
Hierbij mijn woordlogo in twee verschillende schrifturen. Indien het ontwerp in de smaak valt, werk ik graag een voorstel uit voor een huisstijl.
Dada
Joël
Beste Joel, graag Hoofdletter gebruiken, Tempforce ipv tempforce. Wellicht ook een iets strakker, harder lettertype? Wil geen associatie in het logo met Tempo Team, google het maar eens. Verder mooie, cleane opzet.
Bedankt voor de feedback. Bij snap de link naar tempo team en je keuze voor kapitalen. Alleen bij kapitalen is het iets moeilijker om er een soort van 'menselijk' gezichtje in te krijgen ;-)
Wordt vervolgd.