Superstrak logo en huisstijl voor disruptive trainingsbureau
Wedstrijd gegevens:
Pakket goud
- Wedstrijd van: willemhunfeld
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 589.00
- Datum start : 23-01-2017 09:21
- Datum einde : 30-01-2017 00:00
- Status : Beëindigd
- Relevante bestanden: Geen
-
Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 117
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Heroz is een nieuw trainingsbureau wat zich richt op het versterken van de zelfredzaamheid van medewerkers. Onze aanpak is revolutionair omdat wij gebruik maken van een innovatief online platform om echte gedragsverandering te borgen. Wij verkopen korte, snelle, energieke sessies.
Doelgroep:
Onze doelgroep zijn met name directeuren, bestuurders, HR/P&O functionarissen, learning en development afdelingen
Kleuren, favoriete logo's, must haves
joosttilburg
-
-
Toelichting van de designer joosttilburg:
Beste Willem,
Dank je wel voor je reactie.
Bijgaand een nieuw idee. Ik hoor weer graag van je.
Joost -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
willemhunfeld zegt :
wel strak maar nog niet de feel die ik zoek. Het "held" concept mag wmb er wat meer in verwerkt worden. Het logo moet ook zonder de naam Heroz herkenbaar zijn. Omdat we er ook een app logo van willen maken.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-