Beste Willem,
Dank je wel voor je reactie.
Bijgaand een nieuw idee. Ik hoor weer graag van je.
Joost
Superstrak logo en huisstijl voor disruptive trainingsbureau
- Wedstrijd van: willemhunfeld
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 23-01-2017
Datum einde: 30-01-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
wel strak maar nog niet de feel die ik zoek. Het "held" concept mag wmb er wat meer in verwerkt worden. Het logo moet ook zonder de naam Heroz herkenbaar zijn. Omdat we er ook een app logo van willen maken.