Superstrak logo en huisstijl voor disruptive trainingsbureau
Wedstrijd gegevens:
Pakket goud
- Wedstrijd van: willemhunfeld
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 589.00
- Datum start : 23-01-2017 09:21
- Datum einde : 30-01-2017 00:00
- Status : Beëindigd
- Relevante bestanden: Geen
-
Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 117
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Heroz is een nieuw trainingsbureau wat zich richt op het versterken van de zelfredzaamheid van medewerkers. Onze aanpak is revolutionair omdat wij gebruik maken van een innovatief online platform om echte gedragsverandering te borgen. Wij verkopen korte, snelle, energieke sessies.
Doelgroep:
Onze doelgroep zijn met name directeuren, bestuurders, HR/P&O functionarissen, learning en development afdelingen
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Vorm-R
-
-
Toelichting van de designer Vorm-R:
Geachte heer Hunfeld, hierbij een eerste proeve van bekwaamheid om te testen of ik uw briefing goed heb aangevoeld. Natuurlijk kan ik, wanneer dit logo-ontwerp in de smaak valt, enige toepassingen laten zien. Ik ben benieuwd naar uw reactie. Met vriendelijke groet, Ab
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-