Superstrak logo en huisstijl voor disruptive trainingsbureau

Datum start: 23-01-2017

Datum einde: 30-01-2017

Totaal budget: € 589.00
Nieuwste inzending
Book cover
(N)

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ontwikkel een strak, pakkend logo plus bijbehorende huisstijl voor een nieuw trainingsbureau genaamd Heroz. Wij gaan mensen op een revolutionaire wijze ondersteunen bij hun ontwikkeling naar echte helden van de organisatie (persoonlijk leiderschap). Het logo moet gepaard gaan met een aantal vectoren die gekoppeld zijn aan onze propositie (het liefst geïntegreerd). Het logo en huisstijl zullen op verschillende online platforms zichtbaar zijn maar worden ook hard copy op trainingsmateriaal afgedrukt.

Bedrijfsomschrijving


Heroz is een nieuw trainingsbureau wat zich richt op het versterken van de zelfredzaamheid van medewerkers. Onze aanpak is revolutionair omdat wij gebruik maken van een innovatief online platform om echte gedragsverandering te borgen. Wij verkopen korte, snelle, energieke sessies.

Doelgroep


Onze doelgroep zijn met name directeuren, bestuurders, HR/P&O functionarissen, learning en development afdelingen

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: Y-graphic design Y-graphic design
logo_huisstijl-y-graphic-design-EjEHNFrM

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-y-graphic-design-1T6oUOxc

Y-graphic designY-graphic design

Dank u wel, en zo?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-y-graphic-design-fpyWKhHM

Geen commentaar

willemhunfeldwillemhunfeld

Heel strak en ook het logo vind ik al erg richting ons idee gaan (het "held" concept). Ben alleen niet zo van de rood-zwart kleuren combi en het logo heeft nu nog teveel weg van de NS...

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.