Superstrak logo en huisstijl voor disruptive trainingsbureau
Wedstrijd gegevens:
Pakket goud
- Wedstrijd van: willemhunfeld
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 589.00
- Datum start : 23-01-2017 09:21
- Datum einde : 30-01-2017 00:00
- Status : Beëindigd
- Relevante bestanden: Geen
-
Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 117
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Heroz is een nieuw trainingsbureau wat zich richt op het versterken van de zelfredzaamheid van medewerkers. Onze aanpak is revolutionair omdat wij gebruik maken van een innovatief online platform om echte gedragsverandering te borgen. Wij verkopen korte, snelle, energieke sessies.
Doelgroep:
Onze doelgroep zijn met name directeuren, bestuurders, HR/P&O functionarissen, learning en development afdelingen
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Y-graphic design
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Y-graphic design:
Dank u wel, en zo?
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
willemhunfeld zegt :
Heel strak en ook het logo vind ik al erg richting ons idee gaan (het "held" concept). Ben alleen niet zo van de rood-zwart kleuren combi en het logo heeft nu nog teveel weg van de NS...
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-