Geen commentaar
Suuz, happy go beauty
- Wedstrijd van: Suzannehappy
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 11-09-2014
Datum einde: 04-10-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Beste Zoe,
Ik vind de stijl van je logo erg leuk. Alleen
Alleen de naam Suuz is er lastig uit te halen, door de vraagteken S. Dit is juist het effect van je logo natuurlijk. Zou er nog wat anders mogelijk zijn? En happy go beauty mag ook groter en goed leesbaar zijn, dat hoort namelijk echt bij de naam.
Groetjes Suzanne
Beste Suzanne,
Blij om te horen dat het logo zo in de smaak valt. Het is mogelijk de "s" als "s" te typen dan blijft het logo even strak en compact. Helaas is dan wel de apartheid van het logo weg. Happy go Beauty kan zeker nog een paar tikjes groter. Ik zal voor de tijd verstrekt een voorstel doen zonder "vraagteken s" en met een grotere slogan.
Met vriendelijke groet,
Zoë Kuijper
(ViaZoe)

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar
Top verwerkt in mockups. leuk!
Hoi Sann,
Ik vind de apartheid van het logo erg aanspreken. Ik heb alleen besloten dat de bedrijfsnaam Suuz, met een 'z' op het eind gaat worden.
Ik vind de stijl van dit logo aanspreken, alleen zou het wel handig zijn voor mijn idee dat de naam wel goed leesbaar is. Nu lijken de 's'en in het logo vraagtekens, dat is waarschijnlijk de bedoeling ook van jou, maar zo is het voor de klant wel wat onduidelijk. En happy go beauty mag wat groter aanwezig zijn.
Ik hoor nog graag van je.
Met vriendelijke groet,
Suzanne v/d Berg
Goede morgen Suzanne,
Goed om te horen. Het logo is zeker een "eyecatcher" door de apartheid ervan. Toch is het logo niet te nadrukkelijk aanwezig omdat het vooral typografisch is, erg fijn om in een huisstijl mee te werken en door te kunnen voeren. Ik zal even aan de slag gaan met de leesbaarheid en het verwerken van de "z" in het logo. Mijn advies is alleen wel de "dubbelen ss'en" te behouden want deze vormen samen het beeldlogo namelijk een soort eeuwige schoonheid (infinity) die ook weer een leuk patroon vormen voor eventueel drukwerk. Je kunt mij altijd per mail en telefonisch bereiken op: contact@viazoe.com & 06 - 28 46 86 08.
Met vriendelijke groet,
Zoë Kuijper
(ViaZoe)