Bij deze mijn uitwerking van het logo. Ik heb voor frisse kleuren en eenvoudige kleuren gekozen. Ik heb niet gekozen voor het javascript window omdat niet iedereen weet wat dit is. Hierdoor zou je mogelijk een deel van de verbeelding van de klant/consument kunnen wegnemen.
Verschillende kleuren zijn mogelijk. De kleuren bij logo 5 en 6, in het overzicht, vindt ik de meest positieve en frisse uitstraling hebben.
Gr,
Toine Aerts
www.toineaerts.nl
Tablet en Telefoon reparatie
- Wedstrijd van: Danny Heemstra
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 01-10-2013
Datum einde: 15-10-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Bij deze mijn uitwerking van het logo. Ik heb voor frisse kleuren en eenvoudige kleuren gekozen. Ik heb niet gekozen voor het javascript window omdat niet iedereen weet wat dit is. Hierdoor zou je mogelijk een deel van de verbeelding van de klant/consument kunnen wegnemen.
Verschillende kleuren zijn mogelijk. De kleuren bij logo 5 en 6, in het overzicht, vindt ik de meest positieve en frisse uitstraling hebben.
Gr,
Toine Aerts
www.toineaerts.nl

Bij deze mijn uitwerking van het logo. Ik heb voor frisse kleuren en eenvoudige kleuren gekozen. Ik heb niet gekozen voor het javascript window omdat niet iedereen weet wat dit is. Hierdoor zou je mogelijk een deel van de verbeelding van de klant/consument kunnen wegnemen.
Verschillende kleuren zijn mogelijk. De kleuren bij logo 5 en 6, in het overzicht, vindt ik de meest positieve en frisse uitstraling hebben.
Gr,
Toine Aerts
www.toineaerts.nl

Bij deze mijn uitwerking van het logo. Ik heb voor frisse kleuren en eenvoudige kleuren gekozen. Ik heb niet gekozen voor het javascript window omdat niet iedereen weet wat dit is. Hierdoor zou je mogelijk een deel van de verbeelding van de klant/consument kunnen wegnemen.
Verschillende kleuren zijn mogelijk. De kleuren bij logo 5 en 6, in het overzicht, vindt ik de meest positieve en frisse uitstraling hebben.
Gr,
Toine Aerts
www.toineaerts.nl