Logo Voor TEC•IB,
Een logo wat symbolisch alles in zich heeft;
Lijnen, met een vermoeden van een radar. Niet het radar op zich maar het gebruik in vliegtuigen, bij defensie en om veiligheid. Vrij vertaald, “het zoeken naar”
De pijl, staat voor doelgericht en “in de roos”, maar roept ook associaties op met aviation. Al met al, vertelt het logo, het zoeken van “problemen”(uitdagingen) en het vinden van oplossingen. Een mooi icoon waar TEC•IB trots op kan zijn.
Voor meer informatie,
jeroenvellekoop.nl
TEC-IB BV
- Wedstrijd van: haraka
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 09-09-2014
Datum einde: 23-09-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

