Hetzelfde logo in een andere kleurstelling.
Tensor
- Wedstrijd van: TT
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 04-05-2011
Datum einde: 25-05-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste TT,
Hierbij een inzending met een gestileerde windroos om aan te geven dat jullie kunnen meenavigeren met en inspelen op de opdrachtgever. De spil in het gebeuren. Het moet vooral niet te nautisch worden en niet teveel op een windmolen lijken, want jullie zijn immers geen windmolenleverancier...
Groet,
smarte vormen

Ook hier weer de overgang van vurige kleur naar blauw (schone energie). Ook zit het aspect windenergie erin, want het zou ook een Nederlandse vlag in de wind kunnen zijn... Energiek met een Nederlandse knipoog.

De vloeiende vormpjes nodigen uit not meer schetsen... Hierbij een versie met een netwerkaspect. Samenvoegen, vloeiende overgangen, soepel management. De kleuren staan ook voor een levendige organisatie, met power en... energie!

Excuus, hierbij de versie met veel groen... De andere kleurcombinatie (rood/blauw) was iets klassieker. Deze is wat rebelser...

Van fossiele energie naar groen mat een zachte overgang... Typografie sterk, maar zakelijk. Niet teveel detaillering.

Beste TT,
Bedankt voor uw feedback. Hierbij nog verder uitgewerkte schetsen met een meer zakelijke uitstraling. Krachtig, zakelijk, herkenbaar, maar zonder tierelantijnen. De motivatie voor de kleuren zijn: één energieke kleur voor de bron van de fossiele brandstoffen (aarde, zon, vuur) en één groene tint voor duurzame energie.
Bedankt wederom voor uw reactie!
Groet,
smarte vormen

De typografie net iets meer uitgesproken. Ook een andere kleurvariatie.

Een andere variatie met een zonnige \'e\'...

Nu een versie in donkergrijs, net als steenkolen of aardolie - dat is ook net niet zwart. Energy management with power!

Beste TT\'s,
Hierbij een logoontwerp, dat de power, lef en energy moet uitstralen. Tikkeltje brutaal. De \'e\' staat voor de energie, groen! Want groene energie heeft de toekomst. De bruinachtige kleur combineert goed, laat het groen stralen en is ongebruikelijk in de energiesector. Valt dus extra op. Straalt aan de andere kant ook rust en professionaliteit uit. Zodadelijk stuur ik nog een ontwerp met een andere toevoeging eronder.
Met vriendelijke groet,
smarte vormen
Beste smarte vromen, helaas moet ik zeggen dat ik de ontwerpen te weinig zakelijke uitstraling vind hebben.