Beste opdrachtgever, op de valreep toch nog een logovoorstel. Een eigenwijs uniek logobeeld, speciaal voor de komedie compagnie.
Ik hoop u hiermee te inspireren, i.i.g. veel succes met het maken van de juiste keuze!
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
THEATERBEDRIJF GESPECIALISEERD IN KOMEDIE BESTAAT 5 JAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL
- Wedstrijd van: Theatertainment
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 11-07-2013
Datum einde: 25-07-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Tjeerd,
Mijn excuses voor de late reactie. Ik ben er een paar dagen tussenuit geweest. Bedankt voor de ontwerpen. Het zal inderdaad een lastige keuze worden. Gelukkig zijn er een aantal mensen die kunnen mee beslissen. Jou ontwerpen staan zeker op de lijst van mogelijke opties... IK hou je snel verder op de hoogte. Mijn persoonlijke voorkeur gaat echter uit naar je voorlaatste ontwerp met de oogjes in het masker ipv de sterretjes.
Bedankt en tot binnenkort,
Dirk VV
Dit logo is natuurlijk ook nog aan te passen naar wens, ook eventueel na sluiting van de wedstrijd, graag gedaan
Tjeerd van der Velde

Een uitgewerkte huisstijl, met een luxe zachte tint..

een uitwerking om te laten zien hoe het logo werkt op beeld, fotografie. Ook voor toekomstige uitingen, posters, autoreclame etc..

een aantal nieuwe voorstellen...
Bedankt voor deze nieuwe voorstellen. De grijze ontwerpen bovenaan zijn qua compositie het duidelijkst. Het ontwerp linksonder met de wimpel is nogal zwaar en druk. We houden jou voorstel in beraad. Groet, Dirk VV
ik zal het voorkeurslogo uitwerken als huisstijl, zodat u kan zien hoe het logo werkt..

En een versie in 1 kleur, door de merknaam op deze manier te plaatsen, is de naam ook in vorm van een glimlach.

Beste opdrachtgever,
Bedankt voor uw snelle feedback, ik ben er meteen mee aan de slag gegaan en tot het volgende beeldmerk gekomen, een meer iconisch logo...
Feit dat de woorden opgenomen zijn in het icoon is zeker een meerwaarde. Maar op afstand vervallen die dan weer volledig. Ons logo komt bijvoorbeeld ook op de achterruit van een auto en dan valt enkel het maskertje op en vallen de woorden volledig weg. Suggestie: de woorden wel verwerken in het icoon maar groter plaatsen en deels uit het icoon laten komen...? Groet Dirk VV

Mijn 2e concept, waarbij het theater als geheel in het logo verwerkt is, om de te bereiken marktniche de juiste sfeer mee te geven. Door het 2 kleurengebruik is het logo goed toepasbaar. De optische diepte wordt bereikt door de overlapping van het gordijn en masker. Verder een eigenwijs en uniek lettertype om het logo zijn eigen stijl te geven.
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
Bedankt ook voor deze inzending. Het is alleen te kinderlijk en doet ons denken aan poppenkast of zoiets... Daardoor is het ook minder geschikt om een 'breed' en gevarieerd publiek aan te spreken. Wel een goeie poging binnen onze core business.

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn eerste deelname, de visie achter het logo is het visueel weergeven van theater en in plaats van het iconische vrolijke en droevige masker, alleen lachende maskers. Dit gestoken in een modern jasje.
Ik hoop u te kunnen inspireren met mijn ontwerpen!
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
Bedankt voor je deelname. We kunnen ons vinden in jou visie omtrent de maskers. We vrezen alleen dat het te weinig opvalt dat het 2 lachende gezichten zijn, waardoor het idee aan de kijker voorbij gaat...
Zou je dit logo ook eens kunnen compacter verwerken? Voorbeeld de naam 'de komedie compagnie' verwerken in het ronde icoon (waardoor alles compacter wordt) en dan onder het icoon de slogan. Dit met als achterliggend idee om het logo meer 'zie' logo te maken en minder 'lees' logo. Bedankt alvast voor de moeite. Groet Dirk VV