Bij deze even een hele snelle eerste schets van hoe een poster er uit zou kunnen zien.
THEATERBEDRIJF GESPECIALISEERD IN KOMEDIE BESTAAT 5 JAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL
- Wedstrijd van: Theatertainment
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 11-07-2013
Datum einde: 25-07-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Deze is niet volledig zoals u ziet, maar is puur om een indruk te geven van de mogelijkheden en stijl.

En nog even een eerste aanzet voor een mogelijke huisstijl. Natuurlijk kunnen we deze ook na de wedstrijd nog verder uitwerken met o.a. de juiste gegevens.

Beste opdrachtgever,
Bij deze het voorgaande concedpt verder uitgewerkt en gestyleerd tot een sterker en eigen beeldtaal. Deze is makkelijk en duidelijk inzetbaar, ook voor verschillende theaterproductie's/groepen. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk iedere groep/productie weer een eigen kleur te geven, maar blijft de overkoepelende beeldtaal van de theatercompanie toch overeind en duidelijk herkenbaar.
Natuurlijk zijn aanpassingen nog mogelijk, ook na de wedstrijd, aangezien het einde bijna nadert.
Met vriendelijke groet, Maartje Janssen,
Huis van Maartje
Beste Maartje,
Bedankt voor deze suggesties. Ze zijn zeker bruikbaar. De schuine lijnen die een spot symboliseren vinden we echter sterker. Maar dat kunnen we ons binnen jou concept makkelijk voorstellen. De verschillende kleuren zijn voor ons niet echt bruikbaar. Denk dat we beter 1 herkenbaar beeld en kleur kiezen. Einde nadert en zal inderdaad niet makkelijk worden voor ons...
Groet,
Dirk

komedie met een glimlach
Om de boodschap te versterken heb ik gekozen om de essentie van uw bedrijf in minimalistische, maar daardoor sterke logo's te verwerken.
Maartje,
Ook dit vinden we leuk gevonden... De lach in het woord steken adhv 1 letter. Ook hier de 'de' niet vergeten.
Bedankt,
Dirk VV

Speelsheid (alles kan in het theater) met een lach (de e)

Als beeldmerk de k en c verwerkt tot een gestileerde `lach`.

Beste komedie company;
Bij deze een eerste concept. Het spreekt voor zich denk ik. Het gordijn, de spotlight, en de 'acteur'. Voor alle concepten geldt dat aanpassingen ntuurlijk gedaan kunnen worden, bijvoorbeeld in kleur, lettertype. Ik hoop dat mijn ontwerpen aansluiten bij uw vraag/idee. Mocht dit het geval zijn, ga ik graag aan de slag om de huisstijl verderr voor u uit te werken. Feedback is van harte welkom. Met vriendelijke groet,
Maartje Janssen, Huis van Maartje
Beste Maartje,
Bedankt voor je ontwerpen en sorry voor mijn late reactie (was even op vakantie).
Dit is qua klasse héél sterk! Er zitten drie elementen in die gelinkt kunnen worden aan theater, spot, acteur en gordijn (al is het gordijn en de spot bijna één geheel). Met een puntje op de 'i' zou je nog meer een mannetje kunnen typeren...? Eventueel met een schaduw onderaan? Zijn maar suggestie en zeker geen must.
Zal geen makkelijke keuze zijn...
Alvast bedankt en groet,
Dirk VV
De 'de' maakt wel deel uit van onze naam. Zeker niet vergeten. Zijn benieuwd hoe je dit in een huisstijl verwerkt.