Parodie op "horen, zien en zwijgen", het publiek luistert, kijkt en lacht bij de voorstellingen
THEATERBEDRIJF GESPECIALISEERD IN KOMEDIE BESTAAT 5 JAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL
- Wedstrijd van: Theatertainment
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 11-07-2013
Datum einde: 25-07-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste ontwerper,
Bedankt voor de aanpassingen, leuke variant!
Al vinden we de vorige versie bruikbaarder omdat de naam beter tot zijn recht komt.
Bedankt voor je deelname.
Dirk

Geen commentaar
Beste ontwerper,
Bedankt voor de ontwerpen. Sorry voor mijn late reactie (was met verlof voor enkele dagen).
De banaan doet inderdaad aan 'komedie' denken maar is te weinig 'theater' Het vierkant ontwerp vinden we veel frisser en compacter. Het is iets wat herkenning oplevert. We houden je verder op de hoogte. Zal geen makkelijke opdracht worden om te kiezen...
Groet,
Dirk VV

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar