THEATERBEDRIJF GESPECIALISEERD IN KOMEDIE BESTAAT 5 JAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: Theatertainment
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 349.00
  • Datum start : 11-07-2013 12:50
  • Datum einde : 25-07-2013 12:48
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 82
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

‘De Komedie Compagnie’ is een commercieel theaterbedrijf, actief in Vlaanderen en Nederland, en bestaat binnenkort 5 jaar. Daarom willen we onze look & feel volledig vernieuwen.
Merknaam voor logo: DE KOMEDIE COMPAGNIE
Slogan (al dan niet verwerken in logo – dit beslissen we a.d.h.v. de ontwerpen): “Je leeft als je lacht”

Graag deze zaken verwerken op briefpapier, enveloppen en visitekaartjes.

Om mee te nemen in het achterhoofd:
Bedoeling is ook om het nieuw logo en de vernieuwde huisstijl te integreren op al onze affiches van toekomstige komedies. Hou er rekening mee dat we met het nieuwe materiaal een soort ‘passe partout’ affiche kunnen maken die de basis zal vormen voor al onze theaterproducties. Daarop is het belangrijk dat de info in een duidelijk lettertype vermeld staat en goed zichtbaar opvalt met een vaste header en footer. Deze ‘passe partout’ affiche is steeds in dezelfde kleur met vastgelegde fonts en vertrekt vanuit de nieuwe look & feel van het bedrijf.
Op deze ‘passe partout’ komt enkel de volgende basisinfo:
1. NIEUW LOGO
2. SLOGAN
3. THEATER ELCKERLYC – ANTWERPEN
4. 070/691.002.
5. 18/10 – 17/11 (als voorbeeld)
6. www.dekomediecompagnie.be (al dan niet vermelden met www ervoor)

De verschillende komedies krijgen dan een eigen look & feel, afhankelijk van de titel, inhoud, enz… Dit noemen we dan het promotiemateriaal per productie. Hoe sterker het nieuw logo en de nieuwe huisstijl, hoe minder we telkens opnieuw die producties afzonderlijk dienen te promoten. We werken hiermee duidelijk aan herkenbaarheid door herhaling.

Bedrijfsomschrijving:

De Komedie Compagnie brengt kwalitatieve, populaire komedieproducties, zoals volkse komedies, kluchten, blijspelen, satires, zwarte komedies, enz… We werken hiervoor samen met professionele acteurs.

De Compagnie is mee verantwoordelijk voor de professionele ontwikkeling van komedie en we verheven dit genre tot een evidente professionele theatervorm. De geboden kwaliteit maken we toegankelijk voor een breed en gevarieerd publiek.

Doelgroep:

Gevarieerd publiek tussen 9 en 99 jaar. Mensen die graag lachen, levenslustig zijn en houden van volks theater op professioneel niveau.

Onze klanten zijn arbeiders, werklozen maar ook notarissen, bedrijfsleiders, theaterliefhebbers, bekende mediafiguren en politici.

Gemiddelde leeftijd ligt momenteel boven de 45 jaar. We willen met de nieuwe stijl ook jongere mensen warm maken en aantrekken.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Hebben geen voorkeur qua kleur zolang het warm, aantrekkelijk en stijlvol is. Belangrijk is dat het geheel een professionele, kwalitatieve uitstraling heeft en uitnodigend is.

Alles dient er op te wijzen dat de mensen bij ons van een ‘rijke’ theaterbeleving zullen genieten.

Wij opteren ook voor een ‘zie’ logo en veel minder voor een ‘lees’ logo (wat het nu is), dit om de herkenbaarheid te vergroten die dan weer aanzet tot kopen. Het is ook belangrijk dat onze core business ‘komedie & theater’ verwerkt zit in het logo.

BureauKomma
  • Logo & Huisstijl # 232623 voor THEATERBEDRIJF GESPECIALISEERD IN KOMEDIE BESTAAT 5 JAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer BureauKomma:

      Goedemorgen, hierbij mijn laatste aanpassingen, m.v.g. Koos

    2. Theatertainment zegt :

      Beste Koos,

      Bedankt alvast voor de ontwerpen. Mijn excuses voor de late reactie, ben er een paar dagen tussenuit geweest... Onze algemene opmerking over de 4 sterren is dat het doet denken aan voetbal (Champions League) en ook aan het BNP Paribas logo met de vliegende sterren/vogels. We opteren toch voor je eerdere ontwerpen, deze die ik score heb gegeven. Het zal een moeilijke keuze worden. Er zijn leuke voorstellen. Ik hou je op de hoogte.

      Groet,

      Dirk VV

    3. BureauKomma zegt

      Dirk, bedankt voor jullie reactie, als ik nog iets kan doen dan hoor ik het graag. m.v.g. Koos

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 232452 voor THEATERBEDRIJF GESPECIALISEERD IN KOMEDIE BESTAAT 5 JAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 231492 voor THEATERBEDRIJF GESPECIALISEERD IN KOMEDIE BESTAAT 5 JAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer BureauKomma:

      Hallo dirk, hierbij enkele aanpassingen.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 231129 voor THEATERBEDRIJF GESPECIALISEERD IN KOMEDIE BESTAAT 5 JAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL wedstrijd Klacht indienen
    1. Theatertainment zegt :

      Bedankt voor de aanpassingen. De vorige ster leek ons vlotter en vloeiender overkomen. Deels ook omdat er een cirkel is verwerkt zat centraal. Qua sfeer en kleur komt dit voorstel zeker in de buurt van wat we voor ogen hebben. Hopelijk heb je iets aan onze feedback. Groet Dirk VV

    2. BureauKomma zegt

      Goedemiddag dirk, bedankt voor je feedback, ik ga er weer mee aan de slag. groet koos

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 231116 voor THEATERBEDRIJF GESPECIALISEERD IN KOMEDIE BESTAAT 5 JAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer BureauKomma:

      goedemorgen, bij deze mijn nieuwe voorstel, aangepast a.d.h.v. uw vorige feedback.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 230797 voor THEATERBEDRIJF GESPECIALISEERD IN KOMEDIE BESTAAT 5 JAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer BureauKomma:

      Goedemorgen, bij deze mijn voorstel voor uw huisstijl, feedback is van harte welkom, ik ben erg benieuwd wat u er van vind.

      De huisstijl is opgemaakt in adobe illustrator, en is vector based (te vergroten zo groot u wil zonder kwaliteitsverlies) verder aan te leveren in elk bestandsformaat.

      De n.a.w. gegevens zijn fictief en door u aan te leveren of zelf te verwerken.

      Kleuren zijn rgb kleuren en niet 100% drukwerk gelijk.

      Achtergronden zijn in het voorstel zwaarder gemaakt dan in de uiteindelijke uitvoering, dit om een via een schermafbeelding toch de impressie van drukwerk te geven.


      m.v.g. koos

    2. Theatertainment zegt :

      Beste,

      Qua sfeer en kleur kunnen we ons vinden in uw ontwerpen. We hebben enkel bedenkingen over de duidelijkheid van de 'soort' schaduw van de middelste ster wanneer we dit bijvoorbeeld zouden laten borduren op T-shirts, enz... De ster afzonderlijk gebruiken in bijv. de achtergrond van ons briefpapier is wel degelijk een meerwaarde. Misschien kan je onze bedenking verwerken?

      Groet,

      Dirk VV

    3. BureauKomma zegt

      Goedemorgen Dirk, ik ga even aan de slag met jullie feedback. m.v.g. henrico

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 230686 voor THEATERBEDRIJF GESPECIALISEERD IN KOMEDIE BESTAAT 5 JAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL wedstrijd Klacht indienen
    1. Geen commentaar

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 230673 voor THEATERBEDRIJF GESPECIALISEERD IN KOMEDIE BESTAAT 5 JAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer BureauKomma:

      Goedeavond, bij deze de aanpassingen volgens uw feedback. m.v.g. Koos

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 230620 voor THEATERBEDRIJF GESPECIALISEERD IN KOMEDIE BESTAAT 5 JAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer BureauKomma:


      Goedemiddag,

      bij deze mijn voorstel voor uw logo, feedback is van harte welkom, ik ben erg benieuwd wat u er van vind.

      Het logo is opgemaakt in adobe illustrator, en is vector based (te vergroten zo groot u wil zonder kwaliteitsverlies) verder aan te leveren in elk bestandsformaat.

      Mocht dit logo u bevallen kan ik een eventueel huisstijl voorstel doen.

      m.v.g. koos

    2. Theatertainment zegt :

      Hartelijk dank voor je inzending. Dit geniet ook deels onze voorkeur omdat het klassevol en speels tegelijk is zonder al te zakelijk te worden. Misschien ook kleur verwerken in de letters en lachend gezichtje iets meer doen uitkomen? Maar wil je verder niet al te veel beïnvloeden. Groet Dirk VV

    3. BureauKomma zegt

      Goedeavond Dirk, bedankt voor je snelle en positieve feedback, ik ga er even mee aan de slag. m.v.g. koos

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network