Beste Dirk,
Dank voor je reactie. Ik heb het toch een beetje meer detail gegeven. De neus met de C als lach kan uiteraard als herkenning dienen.
Benieuwd wat jullie hiervan vinden.
Hartelijke groet,
Martijn
THEATERBEDRIJF GESPECIALISEERD IN KOMEDIE BESTAAT 5 JAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL
- Wedstrijd van: Theatertainment
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 11-07-2013
Datum einde: 25-07-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Martijn,
Die neus met die 'c' is inderdaad sterkt als herkenning. De toevoeging van de handjes en het blauwe gordijn vinden we geen meerwaarde omdat het nu te druk is. Wel bedankt voor de aanpassing.
Groet,
Dirk

Beste theatertainment,
Bijgaand mijn eerste opzet.
Hartelijke groet,
Martijn
Beste Martijn,
Sorry voor mijn late reactie op jou voorstel.
Leuk idee om die 'c' als lach te gebruiken. Bij eerste rondvraag merken we dat mensen toch moeite hebben om het tweede woord te ontcijferen. Misschien die 'c' half draaien? Op zich oogt het fris en vrolijk!
Groet,
Dirk VV