Geen commentaar
THEATERBEDRIJF GESPECIALISEERD IN KOMEDIE BESTAAT 5 JAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL
- Wedstrijd van: Theatertainment
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 11-07-2013
Datum einde: 25-07-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


hier nog een ideetje.

Beste Dirk, we hebben eerder mailcontact gehad. Vanwege een onverwachte/ ongeplande korte vakantie ben ik niet eerder in staat geweest eerder een ontwerp in te zenden. Tevens geen tijd gehad een overzicht van mijn eerdere ontwerpen samen te stellen. Hierbij op de valreep toch nog een voorstel: Het beeldmerk kan op 2 manieren worden gezien. Enerzijds verbeeld het een 'juichend publiek (persoon)' en staat het symbool voor enthousiasme. Anderzijds verbeeld het een grote lach (met neus als detail). Wellicht spreekt het aan. Helaas is er weinig tijd voor feedback en verdere uitwerking. Uiteraard is het ontwerp ook na sluiting vd wedstrijd naar wens aan te passen. Met vr. groet, Jeffrey van der Lugt PS. De kleurrijke optie, met de 6 figuren/ lachen is een variant op de het ontwerp boven. Er kan op verschillende manieren met het ontwerp 'gespeeld' worden...
Bedankt voor je deelname. Is een sterk beeld met veel mogelijkheden. Het doet alleen denken aan het logo van 'Child Focus' waarbij ze ook een dergelijk symbool gebruiken. Wanneer je echter verschillende icoontjes naast elkaar plaatst is die vergelijking al minder. Al bij al sterk! Het tweede idee met die hoed is te 'retro' en spreekt volgens mij maar een beperkt aantal mensen aan.
Toch bedankt om op de valreept te willen deelnemen.
Groet,
Dirk