Geen commentaar
THEATERBEDRIJF GESPECIALISEERD IN KOMEDIE BESTAAT 5 JAAR, TIJD VOOR NIEUWE LOOK & FEEL
- Wedstrijd van: Theatertainment
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 11-07-2013
Datum einde: 25-07-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Dirk,
Dit is een logo met als beeld een spotlicht op een acteur/komiek.
Dit dmv de voetstapjes dit kan natuurlijk aangepast worden.
Bv. Een simpele glimlach om het komediegehalte wat meer doen uitkomen.
De banden boven in het logo maken het logo wat dynamischer/ levendig.
Maar zien ook als - hoe moet ik het zeggen - theaterzitjes op verschillende etages.
Ik heb 3 voorstellen gepost om aan te tonen dat de typografie gemakkelijk kan aangepast worden.
Mvg
Frederik
Beste Frederik,
Bedankt voor deze suggestie. Van al jou voorstellen opteren we toch het gordijn waar we 2 sterren hebben aan gegeven. Deze versie met de voetjes lijkt op afstand meer op een varkensneusje. (sorry voor de vast stelling ;-) Het was wel goed om te merken dat de typografie ook makkelijk kan aangepast worden bij de 'gordijn' versie. Bedankt voor de deelname.
groet,
Dirk

Dirk,
Ik had nog een mooi idee dat ik u toch ook wil voorstellen. ziehier het logo + huisstijl. Ik hoor graag uw reactie.
mvg
Frederik
www.pixol.be

Geen commentaar

Beste,
hierbij nog een optimalisatie + een huisstijl mockup van uw briefpapier en visitekaartje.
mvg
Frederik
www.pixol.be
Beste Frederik,
Bedankt voor deze nieuwe ontwerpen.
Mijn excuses voor de late reactie, was even op een korte vakantie... Het gordijn vinden we een sterk beeld. Zeker in combinatie met het negatief, je kan er alle kanten mee op. De meningen bij ons zijn wat verdeeld, sommige vinden het extra streepje (om het gordijn nog meer te doen uitkomen overbodig). Je komt zeker in aanmerking, maar je begrijpt dat we geen makkelijke taak hebben om te kiezen. Ik hou je verder op de hoogte.
Vriendelijke groet,
Dirk VV

Geen commentaar

Geen commentaar

Beste,
Hierbij aangepaste voorstellen voor uw logo.
Ik hoor graag uw reactie.
mvg
Frederik

Geen commentaar
Beste ontwerper,
Bedankt voor de inzendingen. Idee van de nar muts is minder geschikt voor alleen maar theater. Het doet ook aan carnaval denken. Kleuren zijn wel oké en niet courant waardoor ze vernieuwend overkomen. Hopelijk heb je iets aan onze feedback? Groet Dirk VV

Geen commentaar

Geen commentaar

Beste,
Hierbij mijn inzendingen voor uw logo.
Het is een mix van verschillende stijlen. Ik wou de trend van vandaag aanhouden. Simpele, duidelijke logo's.
Laatste dient een vrolijk logo voor te stellen een soort narmuts.
Ik hoor graag uw reactie,
neem ook eens een kijkje op www.pixol.be
mvg
Frederik