Hier nog een andere, frissere kleur.
Think Divergent. Be Divergent!
- Wedstrijd van: Be Divergent
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 28-10-2015
Datum einde: 10-11-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hier nog een met een ander lettertype
Mooi, kleur wat minder. Apart maar moet er wel aan wennen.
Ik had voor rood gekozen omdat dit de kleur van kracht is en rood is een warme kleur dat mooi correspondeert met het stukje dat jullie mensen trainen en vertrouwen geven. Dat stukje persoonlijke ondersteuning. Maar hadden jullie wellicht een voorkeur voor een kleur?
Waarschijnlijk omdat het op hersenen lijken correspondeert rood niet zo lekker, mijn belevenis.
ik zal er even wat mee spelen. Dat komt goed! ik snap jou punt ook.
Gaaf design!

Ik heb voor dit ontwerp gekozen omdat ik denk dat dit een goeie wijze is om te laten zien dat jullie anders denken. jullie denken namelijk letterlijk software. Wat ook jullie specialiteit is. en software is natuurlijk oneindig.