Bedankt voor je feedback. Hier twee opties waardoor tiptop ook meer opvalt.
Tiptop Woonservice zoekt aandacht van consumenten met een eigen huis
- Wedstrijd van: TTWlogo
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 18-09-2013
Datum einde: 16-10-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Bovenste ontwerp: Woonservice boven tiptop geeft nog steeds verkeerde indruk over naam van bedrijf. Tiptop groter maken helpt daar niet bij. Onderste ontwerp: De integratie van de W met het huisje is nu wel heel gekunsteld. Het is geen integratie, maar het huisje staat er voor.

Geen commentaar

Geen commentaar
Leuk idee om gestileerd huis met de W van woonservice te integreren. Maar in dit logo lijkt het of Woonservice de naam van het bedrijf is en tiptop een soort payoff. De bedoeling is echt om Tiptop Woonservice in de markt te zetten, waarbij Tiptop en Woonservice beide belangrijke elementen zijn.