Tiptop Woonservice zoekt aandacht van consumenten met een eigen huis

Datum start: 18-09-2013

Datum einde: 16-10-2013

Totaal budget: € 349.00
Nieuwste inzending
Book cover
BureauKomma

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ontwikkel een logo en een huisstijl voor Tiptop Woonservice.

Wij zoeken een logo en een huisstijl die we kunnen doorvoeren in al onze communicatie. Kernelementen qua uitstraling zijn: Betrouwbaar, gemak, veelzijdig. Een wens (geen eis) is dat de consument het logo identificeert met 'huis' of 'wonen'.

Bedrijfsomschrijving


Tiptop Woonservice of TTW ontzorgt eigenaren van een eigen huis. Via TTW kunnen ze schilderwerk laten uitvoeren en onderhouden, het huis laten isoleren, zonnepanelen laten plaatsen en onderhouden, verwarmingsketels laten vervangen en onderhouden of kozijnen en schuifpuien laten plaatsen. TTW heeft daarvoor overeenkomsten met verschillende gerenommeerde leveranciers. TTW biedt drie unieke elementen voor de consument: Ten eerste wordt de initiële investering aangevuld met een abonnement om (waar nodig) de jaren erna onderhoud uit te voeren. Ten tweede kunnen wij de vaak hoge eenmalige kosten uitsmeren over meerdere jaren. En ten derde zorgen wij voor duidelijke afspraken tussen consument en leverancier vooraf en bewaken wij de uitvoering - qua tijd en qua kwaliteit. En gaat er toch iets verkeerd dan zorgen wij dat het opgelost wordt. Daarom: Tiptop Woonservice, alle leveranciers in één abonnement.

Doelgroep


Consumenten (tweeverdieners) 40+
Consumenten 55+
De doelgroep heeft geen tijd of geen zin om zich bezig te houden met selectie, aansturing en controle van leveranciers op het gebied van onderhoud en verbetering van de eigen woning. Dat laten ze liever aan een 'projectleider' over. Ze betalen liever een vast maandbedrag dan in één keer de hele investering - zeker omdat in het maandbedrag ook het periodieke onderhoud is opgenomen. Kortom: betrouwbare kwaliteit bij voorspelbare kosten.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Kernelementen qua uitstraling zijn: Betrouwbaar, gemak, veelzijdig.
Een wens (geen eis) is dat de consument het logo identificeert met 'huis' of 'wonen'.

Designer: hrv-reclame hrv-reclame
logo_huisstijl-hrv-reclame-gZ6nqc88

hrv-reclamehrv-reclame

Briefpapier even apart...

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-hrv-reclame-fKTMErM8

hrv-reclamehrv-reclame

Bijgaand nog een variant op de huisstijl, een wat rustigere opmaak zodat het logo beter tot z'n recht komt...

We zijn benieuwd naar uw reactie.

H.groeten,
Rienk
HRV-reclame

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-hrv-reclame-5Z9D4xRw

hrv-reclamehrv-reclame

Hierbij de huisstijl doorgevoerd in visitekaartje, briefpapier en envelop.

We zijn weer zeer benieuwd naar uw reactie.

H.gr.,
Rienk
HRV-reclame

TTWlogoTTWlogo

Dank je, ziet er heel goed uit. Neem het weer mee voor overleg met mijn partners.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-hrv-reclame-NEgOZ1Em

hrv-reclamehrv-reclame

Fijn dat we zijn verkozen tot de top 3!

Hierbij wat varianten met de door u aangegeven aanvulling.
Er volgt ook nog een ontwerp van een visitekaartje.

H.gr.,
Rienk
HRV-reclame

TTWlogoTTWlogo

Ik vind persoonlijk de onderste twee er leuk uitzien. Ik ga ruggespraak plegen met mijn partners.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-hrv-reclame-sTP48EtM

hrv-reclamehrv-reclame

Beste,

Hierbij onze bijdrage.
We hebben gekozen voor opvallende (primaire) kleuren met een eenvoudige, eigentijdse uitstraling.

We zijn benieuwd naar jullie feedback!

Vr.gr.,
Rienk
HRV-reclame

TTWlogoTTWlogo

Mooi! Ik zou geen verbeterpunten kunnen formuleren. Gaat mee op de shortlist in het overleg met mijn partners, waar persoonlijke smaak ook een rol gaat spelen natuurlijk

TTWlogoTTWlogo

Gefeliciteerd. Na overleg met mijn partners ben je in de top 3 beland. We hebben 1 vraag: nu heb je anderhalf dakje boven de tekst opgenomen, maar wij hadden ook de associatie van een combinatie van een dakje bij de linker twee lijnen en een vinkje (alles OK) bij de rechter twee lijnen. Zie je kans om die twee elementen (dakje en vinkje) explicieter te maken zodat de kijker het meteen doorziet? En wil je ons dan ook laten zien hoe visitekaartjes er uit gaan zien?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.