Tiptop Woonservice zoekt aandacht van consumenten met een eigen huis

Datum start: 18-09-2013

Datum einde: 16-10-2013

Totaal budget: € 349.00
Nieuwste inzending
Book cover
BureauKomma

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ontwikkel een logo en een huisstijl voor Tiptop Woonservice.

Wij zoeken een logo en een huisstijl die we kunnen doorvoeren in al onze communicatie. Kernelementen qua uitstraling zijn: Betrouwbaar, gemak, veelzijdig. Een wens (geen eis) is dat de consument het logo identificeert met 'huis' of 'wonen'.

Bedrijfsomschrijving


Tiptop Woonservice of TTW ontzorgt eigenaren van een eigen huis. Via TTW kunnen ze schilderwerk laten uitvoeren en onderhouden, het huis laten isoleren, zonnepanelen laten plaatsen en onderhouden, verwarmingsketels laten vervangen en onderhouden of kozijnen en schuifpuien laten plaatsen. TTW heeft daarvoor overeenkomsten met verschillende gerenommeerde leveranciers. TTW biedt drie unieke elementen voor de consument: Ten eerste wordt de initiële investering aangevuld met een abonnement om (waar nodig) de jaren erna onderhoud uit te voeren. Ten tweede kunnen wij de vaak hoge eenmalige kosten uitsmeren over meerdere jaren. En ten derde zorgen wij voor duidelijke afspraken tussen consument en leverancier vooraf en bewaken wij de uitvoering - qua tijd en qua kwaliteit. En gaat er toch iets verkeerd dan zorgen wij dat het opgelost wordt. Daarom: Tiptop Woonservice, alle leveranciers in één abonnement.

Doelgroep


Consumenten (tweeverdieners) 40+
Consumenten 55+
De doelgroep heeft geen tijd of geen zin om zich bezig te houden met selectie, aansturing en controle van leveranciers op het gebied van onderhoud en verbetering van de eigen woning. Dat laten ze liever aan een 'projectleider' over. Ze betalen liever een vast maandbedrag dan in één keer de hele investering - zeker omdat in het maandbedrag ook het periodieke onderhoud is opgenomen. Kortom: betrouwbare kwaliteit bij voorspelbare kosten.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Kernelementen qua uitstraling zijn: Betrouwbaar, gemak, veelzijdig.
Een wens (geen eis) is dat de consument het logo identificeert met 'huis' of 'wonen'.

Designer: Brandbrains Brandbrains
logo_huisstijl-brandbrains-iO7lhvbk

BrandbrainsBrandbrains

Feedback wederom zeer welkom!

TTWlogoTTWlogo

Hmm, ik weet neit precies wat ik hier van vind. Lettertype en evenwicht tussen tiptop en woonservice prima in orde. Gestileerde huisje is origineel doordat je er een zeshoek van gemaakt hebt, nadeel is dat het daardoor wat langer duurt voor je een huisje herkent. Ik neem het mee voor overleg met mijn partners

TTWlogoTTWlogo

Helaas, na overleg met mijn partners ben je niet in de top-3 beland met dit ontwerp. Bedankt voor je inzending.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-brandbrains-uBbdobxY

BrandbrainsBrandbrains

Feedback zeer welkom!

TTWlogoTTWlogo

Prima lettertype, goede verhouding tussen Toptop en woonservice. Gestileerde huisje spreekt me niet aan door afgeronde hoeken en kleurgebruik. Meer een verenigings-uitstraling dan een zakelijke uitstraling.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.