Tiptop Woonservice zoekt aandacht van consumenten met een eigen huis

Datum start: 18-09-2013

Datum einde: 16-10-2013

Totaal budget: € 349.00
Nieuwste inzending
Book cover
BureauKomma

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ontwikkel een logo en een huisstijl voor Tiptop Woonservice.

Wij zoeken een logo en een huisstijl die we kunnen doorvoeren in al onze communicatie. Kernelementen qua uitstraling zijn: Betrouwbaar, gemak, veelzijdig. Een wens (geen eis) is dat de consument het logo identificeert met 'huis' of 'wonen'.

Bedrijfsomschrijving


Tiptop Woonservice of TTW ontzorgt eigenaren van een eigen huis. Via TTW kunnen ze schilderwerk laten uitvoeren en onderhouden, het huis laten isoleren, zonnepanelen laten plaatsen en onderhouden, verwarmingsketels laten vervangen en onderhouden of kozijnen en schuifpuien laten plaatsen. TTW heeft daarvoor overeenkomsten met verschillende gerenommeerde leveranciers. TTW biedt drie unieke elementen voor de consument: Ten eerste wordt de initiële investering aangevuld met een abonnement om (waar nodig) de jaren erna onderhoud uit te voeren. Ten tweede kunnen wij de vaak hoge eenmalige kosten uitsmeren over meerdere jaren. En ten derde zorgen wij voor duidelijke afspraken tussen consument en leverancier vooraf en bewaken wij de uitvoering - qua tijd en qua kwaliteit. En gaat er toch iets verkeerd dan zorgen wij dat het opgelost wordt. Daarom: Tiptop Woonservice, alle leveranciers in één abonnement.

Doelgroep


Consumenten (tweeverdieners) 40+
Consumenten 55+
De doelgroep heeft geen tijd of geen zin om zich bezig te houden met selectie, aansturing en controle van leveranciers op het gebied van onderhoud en verbetering van de eigen woning. Dat laten ze liever aan een 'projectleider' over. Ze betalen liever een vast maandbedrag dan in één keer de hele investering - zeker omdat in het maandbedrag ook het periodieke onderhoud is opgenomen. Kortom: betrouwbare kwaliteit bij voorspelbare kosten.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Kernelementen qua uitstraling zijn: Betrouwbaar, gemak, veelzijdig.
Een wens (geen eis) is dat de consument het logo identificeert met 'huis' of 'wonen'.

Designer: thuisje thuisje
logo_huisstijl-thuisje-DZPIS8Ia

Geen commentaar

TTWlogoTTWlogo

Dank voor de aanvulling. Ik neem het mee.

TTWlogoTTWlogo

Helaas, na overleg met mijn partners ben je niet in de top-3 beland met dit ontwerp. Bedankt voor je inzending.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-thuisje-hbIw1jtY

thuisjethuisje

Hallo

Als er nog andere kleurvariaties dienen te gebeuren, hoor ik het graag

mvg

TTWlogoTTWlogo

Ik vind blauwe achtergrond (bovenste)er goed uitzien. Wat ik ook leuk vind is twee kleuren gebruiken in Tiptop. Wil je nog één variant voor me maken die ik dan meeneem naar het overleg met mijn partners? Bovenste plaatjes, tweekleurig 'Tiptop', plus 'woonservice' iets opvallender en beter leesbaar maken. Het evenwicht tussen Tiptop en woonservice is nu een beetje weg als het logo klein is.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-thuisje-wbNUk14q

Geen commentaar

TTWlogoTTWlogo

Goede uitstraling: betrouwbaar, no nonsense, kwaliteit. Combinatie van de twee is ook goed: de onderste is voor consumenten, de bovenste geeft kan om uit te breiden naar Verenigingen van Eigenaren. Twee mogelijke verbeteringen: Door kleurstelling is het nu nogal steriel. Het hoeft geen regenboog te worden maar dit is wel erg grijs. En kan de tekst ook naast het logo?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-thuisje-vz3lw8gq

Geen commentaar

TTWlogoTTWlogo

Door stilering en kleurgebruik wel opvallend, maar te frivool. Straalt geen betrouwbaarheid uit.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.