Geen commentaar
TOP Crea Carte Blanche voor Autonomic Business Platform Consultants Leusden
- Wedstrijd van: Autonomic
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 13-07-2012
Datum einde: 01-08-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hallo Autonomic,
Dank voor de reactie!
De 'A' bij het woordbeeld voegen vormt geen mooi geheel, gezien deze veel dikker is. Vooral als je het logo kleiner zou gebruiken word het totaalbeeld dan heel onrustig. Ik als ontwerper houd van losse beeldmerken omdat ze een goede leidraad vormen voor verder huisstijluitingen, bijvoorbeeld in herhalende prints en herkenbare grafisch elementen.
Bij deze dus een nieuwe upload met de 'A' apart, waarbij ik een wat meer uitegsproken vorm heb gemaakt in de stok. Het uitbeelden van specialstisch zijn klinkt simpel, maar is praktisch lastig uit te voeren. Ik heb daarom het woord 'specialist' gewoon opgenomen in het logo.
En een tweede voorstel waarin ik de 'O' heb gebruikt als beeldmerk, zodat beeldmerk en letter een geheel worden.
Graag reactie!
Vriendelijke groet,
Jorina - mooiniet
Beste Jorina, dank voor je bericht. We nemen het mee in onze overweging.Op de een of andere manier mis ik iets, weet alleen niet helemaal wat. Thx

Hallo Autonomic,
Bij deze een voorstel voor logo en kaartje.
Voor het logo is een stevige, vriendelijke letter gekozen, ook klein goed te gebruiken. De 'A' als herkenbaar beeldmerk, opegbouwd uit gekleurde facetten (teamleden die samen autonomic vormen). De kleuren blauw (zakelijk) en een groen voor een fris geheel.
Het kaartje een voorbeeld van hoe de 'A' toegepast kan worden in de huisstijl, als herhalende print of diapositief.
Graag hoor ik wat u vind, aanpassingen zijn altijd mogelijk.
Vriendelijke groet,
Jorina - info@mooinietontwerp.nl
Hallo Jorina, mooie kleuren, fris. Waarom een grote A en niet deze A integreren in de naam?
Ik denk iets te veel wit in de voorkant. Kan er iets bij waardoor iedereen begrijpt dat Autonomic een bedrijf is met super specialisme? Alvast dank./ Vincent