Geen commentaar
Trainingsbureau Smaragd logo en huisstijl
- Wedstrijd van: TrainingsbureauSmaragd
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 15-11-2017
Datum einde: 29-11-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Leuk, origineel idee! Spreekt mij aan
Wat leuk om te horen! Heeft u nog eventueel tips of ideeën hoe het nog beter bij u kan passen?
Mvg,
Finn - TCD
Hij springt er nog niet goed genoeg uit. Meer diepte, kleur mag het zelfde blijven. Zit er betekenis achter het logo?
Ik heb het geïnspireerd op de laatste trap maar dan in een stijl a la MC Escher die altijd doorloopt. In ieder geval bedankt voor uw reactie

Geen commentaar

wat denkt u van een stijgende trap in flat design met dezelfde kleuren?
Ja, dit logo vind ik leuker! Nog niet volledig overtuigd, maar gaver!
Ik laat me verrassen!

Bedankt voor uw commentaar, wat denkt u hiervan, de "simpele" vormen komen wel erg mooi uit in een huisstijl. met vriendelijke groet, Finn
Ja, gaaf, betere kleuren! Qua logo mag het van mij ook iets anders zijn dan een diamant/steen. Misschien iets met ontwikkeling?

Geen commentaar
Is een leuk idee, qua kleur en volgorde van de tekst (zou liever trainingsbureau boven hebben), nog niet helemaal