Goedenacht, bij deze mijn voorstel voor een eventuele huisstijl, feedback is van harte welkom, ik ben erg benieuwd wat u er van vind.
De huisstijl is opgemaakt in adobe illustrator, en is vector based (te vergroten zo groot u wil zonder kwaliteitsverlies) verder aan te leveren in elk bestandsformaat.
De n.a.w. gegevens zijn fictief en door u aan te leveren of zelf te verwerken.
m.v.g. koos, Art-Director - BureauKomma
Uitdagende huisstijl voor een jong communicatiebedrijf
- Wedstrijd van: tessabrink
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 12-01-2015
Datum einde: 26-01-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Goedenacht,
Bij deze een opzetje voor uw logo, feedback is van harte welkom, ik ben erg benieuwd wat u er van vind.
Het logo is opgemaakt in adobe illustrator, en is vector based (te vergroten zo groot u wil zonder kwaliteitsverlies) verder aan te leveren in elk bestandsformaat.
Mocht dit logo u bevallen kan ik eventueel een vrijblijvend huisstijl voorstel voor u doen.
m.v.g. koos, Art-Director - BureauKomma
Uitleg beeldmerk, het beeldmerk is een oog verwerkt in een "C" ik heb bewust gekozen voor een oog i.p.v. b.v. een tekstballon. Waarom zult u zeggen? o.a. omdat u in de breefing schrijft: een frisse blik op communicatie.
Verder is een goed communicatieplan afhankelijk van een opmaat aanpak, deze kan alleen ontstaan door een hoe een bedrijf gezien word en gezien wil worden.
M.v.g. koos.