Geen commentaar
UItdaging! Online advocatuur gaaf maken
- Wedstrijd van: Eddy
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 25-07-2014
Datum einde: 22-08-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Edouard,
Bijgevoegd mijn nieuwe voorstel van BVO.
De kleur van BVO heb ik omgezet naar een verloop van blauw. Ook de witruimte tussen de letters iets meer 'lucht' gegeven. Het lettertype van besloten....nl veranderd in een ander font. De blokjes zijn vervangen door rondjes en de "O" onderbroken als 'ontbinden, tevens is duidelijker te zien, dat BV bij elkaar hoort. Ook het blauwe verloop (frisse kleur blauw) van zowel de B,V en O om en om gemaakt! Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
Groet,
Martijn
Hoi Martijn,
Ja gaaf die rechter. Is al veel jonger en frisser. En nog steeds betrouwbaar. Ik vind het tekentje leuk. Ik ga overleggen met mijn partner.
Gr
Hoi Edouard,
Hartelijk dank voor de leuke en spontane reaktie. Maandag (vandaag) kom ik met een voorstel van de huisstijl, gewoon om te laten zien hoe het eruit ziet, uiteraard tot niets verplicht en alles kan natuurlijk veranderd en/of aangepast worden.
Groet,
Martijn.
Hoi Martijn,
Kunnen we de kleuren omdraaien? dus groene BVO en tekst in het blauw?
Dank
Beste Edouard,
Zie ik het nou goed? Ben ik gezakt in mijn beoordelingen?
Groet,
Martijn
Nou, hier kap ik mee, komt niet erg 'betrouwbaar' over!

Geen commentaar
Dank voor je inzendingen!. Ik vind de kleuren goed qua contrast: groen en blauw. De betrouwbaarheid zit zeker in de logo. Huisstijl is ook top. Wat als we de kleuren omdraaien. Is er een misschien nog frisser ogende blauw.
Bij het logo willen we een modernere en frissere look. De logo is te corporate (nu te serieus misschien). Kun je me verrassen met iets morderner maar nog steeds betrouwbaar logo en huisstijl. Iets geheel anders
Gr
Edouard
Beste Edouard,
Dank weer voor de reactie! Ik ga het aanpassen en zal een nieuw voorstel doen.
Groet, Martijn

Geen commentaar

Geen commentaar
Beste Eddy,
Bij dit voorstel heb .nl bij beslotenvennootschapontbinden, weggelaten.
Groet,
Martijn (Millwork)

Geen commentaar
Beste Eddy,
Hierbij een ander voorstel. Ik heb een keuze gemaakt voor een ander lettertype voor BVO, een wat groter lettertype, zodat er meer ruimte is voor de 'lijnende' tekst eronder, deze andere keuze ook weer in verschillende mogelijkheden vormgegeven. Ik kan ook een voorstel doen dat het logo alleen op een witte achtergrond te zien is, dan wordt het waarschijnlijk iets duidelijker, dus ook zonder 'mijn' kader eromheen en alleen dat ene logo.
Vriendelijke groet,
Martijn (Millwork)

Geen commentaar
Hoi,
Ja leuk gelijk 3 naast elkaar. Geeft een goede vergelijking. Ik vind de laatste erg goed. de kleur groen valt op. Alleen is de tekst moeilijker leesbaar. Kan dat wat opvallender wordem. De "BVO" logo ziet strak en vriendelijk uit. Qua lettertype net een tikkeltje speelser. We willen betrouwbaar overkomen, maar ook niet te corporate.
gr
Beste Eddy,
Hartelijk dan voor de snelle maar vooral ook leuke reactie! Wat de tekst betreft, ben ik het helemaal met u eens, ik zal u eerlijk zeggen dat ik daar ook erg mee gestoeid heb en ik zal proberen daar een passende oplossing voor zien te vinden.
Vriendelijke gank en groet,
Martijn (Millwork)