Beste opdrachtgever,
Het ontwerp voor logo en beeldmerk bestaat uit de Rubik's cube, met daaronder de naam van het thema.
De cube verwijst naar het (bijna onmogelijke) spel om hem op te lossen. Tegelijk triggert de ondertitel ook om door te gaan en deze toch op te lossen.
Het beeldmerk is technisch door zijn vierkante vormen, maar wel dynamisch en kan op vele manieren in uw huisstijl geïmplementeerd worden.
Met uw feedback kan ik natuurlijk aanpassingen of een mogelijke uitwerking maken.
Met vriendelijke groet,
Marco (ii11 Design)
Uitgespeeld, Will you survive?
- Wedstrijd van: lustrum24
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 20-12-2012
Datum einde: 27-01-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Nog een aanvulling: er kunnen zelfs gecustomisede cubes met bijv. de kleuren en/of het PS-logo bedrukt worden als merchandise.
Beste opdrachtgever,
Als u nog meer opties wilt zien, adviseer ik u om de wedstrijd langer open te houden, en daarna de uitwerking via privecontact met de ontwerper af te handelen. Zo kan een eerste inzending nog worden geoptimaliseerd.
Met vriendelijke groet,
Marco