’Unfolding’ zoekt logo dat kracht en beweging uitstraalt

Datum start: 19-02-2019

Datum einde: 04-03-2019

Totaal budget: € 459.00
Nieuwste inzending
Book cover
FABRIZIO

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Een volgende carrière-sprong wil ik initiëren met een krachtig en eenvoudig logo.
Ik geef (in NL en buitenland) trainingen in Geweldloze Communicatie bij CommunicatieZin (www.communicatiezin.nl), ben gecertificeerd trainer en heb 10 jaar ervaring.
Met mijn nieuwe bedrijfsnaam 'Unfolding', logo en uitstraling, zie ik mezelf met gemak veel meer impact hebben, op veel meer mensen en plaatsen 'around the globe' en overeenkomstig meer geld genereren. Als een magneet.

'Unfolding' heeft een energie van allure, professionaliteit, kracht en eenvoud. Ik wil in het logo (of als logo) een krachtig beeld hebben, zoals bijv. bij www.boldheart.com, maar liever niet een te duiden beeld. Ik vind het krachtiger als het beeld op verschillende manieren te interpreteren is.

Bij 'Unfolding' denk ik aan bladeren die opgekruld zijn en zich uitvouwen tot hun volledige grootte. Of bloemen die open gaan. Of 'fractals'. Of vuurwerk dat uit elkaar spat. Ik denk aan groei, levenskracht en beweging. In ieder geval aan asymmetrie. Dus een simpel woord 'UNFOLDING' en dan rechts daarvan een beeld zoals omschreven, maar krachtig, eenvoudig en asymmetrisch, iets wat openvouwt en groter wordt.

Ik heb een snelle schets van mezelf bijgevoegd. De naam is Unfolding (dus de 'Images' kun je weglaten)

Bedrijfsomschrijving


Zie voor mijn bedrijfs-omschrijving: www.communicatiezin.nl
Dit is mijn huidige bedrijfsnaam.
Ik blijf dezelfde dingen doen, maar wil dus een nieuwe naam en uitstraling.

Doelgroep


Bedrijven, scholen, de zorgsector, particulieren, gemeentelijke instellingen. Ik train ook als gasttrainer bij 9 of 7-daagse trainingen Nonviolent Communication. Laatst heb ik mediators getraind (20), maar ook de Provincie, ProRail etc. etc. En last but not least: ik train ook particulieren en partners.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Blauw, blauwpaars, van licht- naar donkerblauw, in de toekomst ook rood, oranje en donkergeel. Kleurrijk vooral. Maar ook een logo dat het zwart wit goed doet.

Designer: Design-g Design-g
design_logo_identite_entreprise-design-g-dtviNnP6

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.