Geen commentaar
Van der Most & Livestroo
- Wedstrijd van: mathijsmost
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 26-02-2016
Datum einde: 11-03-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Beste Mathijs,
Een nieuw concept logo, andere invalshoek. Als een dergelijk ontwerp meer aanspreekt dan werk ik het graag verder uit.
Groet,
Karin
Hoi Karin,
Dank je. Wij begrijpen het logo alleen niet direct. Kan je het toelichten?
Groet,
Mathijs
Ik zie trouwens dat je in alle drie de ontwerpen dezelfde kleuren gebruikt. Vanwaar gebruik je deze kleuren?
Hoi Mathijs,
Het beeldmerk is een combinatie van proces, doorbraak, samenwerking en creativiteit.
Wat de kleuren betreft; aangeleerd of niet, kleuren maken emoties los. Kleuren zijn van grote invloed op onze geest en onze stemmingen.
Geel: Geel is de kleur van de zon, verwarmend, stimulerend en sprankelend. Geel straalt vrolijkheid en positieve sferen uit. Verschillende geeltinten zijn verrassend goed met elkaar te combineren.
Geel staat voor: verwarmend, licht, stimulatie, helderheid, vrolijk, opgewektheid, speels, nieuwsgierigheid, energie
De zachte kant belicht.
De tweede kleur blauw/grijs symboliseert de harde kant en is goed te combineren.
Groet,
Karin
Voor de overige emoties kun je ook eventueel bij de volgende link kijken: http://www.kdwwebdesign.nl/kleuren

Geen commentaar
Beste Mathijs,
Een nieuw ontwerp. Zowel de letters m. v als l zijn er weer in verwerkt. Spreekt het zo meer aan?
Groet,
Karin
Dag Karin,
Dank voor het ontwerp.
Het valt het mij heel erg op dat iedereen de M en de L combineert terwijl daar in de logo uitvraag niet specifiek om gevraagd word. Het is niet verkeerd maar iedereen zit een beetje in dezelfde hoek.
Doorbraak in samenwerking (zacht)
Doorbraak in structuur/processen (hard)
Ontmoeting
zien we eigenlijk nog niet terugkomen. Dit kan volgens mij ook heel goed in een symbool...begrijp je wat ik bedoel?
Groet,
Mathijs
Beste Mathijs,
Bedankt voor je input. Ik ga ermee aan de slag.
Groet,
Karin

Geen commentaar
Een goedenavond,
Bedankt voor de waardering. Mag ik hieruit concluderen dat een klassiek ontwerp meer aanspreekt en/of past bij de uitstraling van uw onderneming dan een modern ontwerp?
Groet,
Karin
www.karindewitdesign.nl
Dag Karin,
Dank voor je reactie. Het is niet zo dat een klassiek ontwerp meer aanspreekt. Het moet fris, origineel en een doorbraak in samenwerking en structuur symboliseren.
Het is altijd lastig een logo. We hebben ons beste gedaan de informatie zo volledig mogelijk te geven. Hopelijk komt er een mooi logo uit.
Groet,
Mathijs