Geen commentaar
VeiligheidsAlliantie zoekt een nieuw logo en huisstijl
- Wedstrijd van: Samenwerkingsverband
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 11-02-2013
Datum einde: 25-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Bedankt. Zeker een goede optie.

Geen commentaar

Geen commentaar
Vind ik iets minder. De stukjes passen nog niet in elkaar (dus nog niet goed samen). Maar een logo met in elkaar passende stukjes vind ik ook weer niet zo orgineel.

Geen commentaar

een variant op voorgaand ontwerp
Je ontwerp is besproken, maar heeft helaas niet de voorkeur. Dit heeft er meer te maken dat blijkt dat er al een VAR.nl is. Dit is een Afval en Recyclingbedrijf. De pijlen lijken op hun logo met pijlen. De uitdaging: kan je nog iets anders bedenken?

Geen commentaar
Het verspringen van kleur onder de naam spreekt mij aan en de gekleurde blokjes op het visitekaartje. Toch blijft het strak. Wel een opmerking: nu staat Alliantie en regio tegen elkaar aan. Daar zijn losse woorden.
dat is snel opgelost, spatie ertussen: zie verbeterde versie

Geen commentaar
Logo met de naam eronder spreekt mij meer aan. Niet iedereen weet waar de afkorting voor staat en ik weet ook niet of de akorting snel 'tussen ieder zijn oren zit'.