Mogelijkheden met het logo
VeiligheidsAlliantie zoekt een nieuw logo en huisstijl
- Wedstrijd van: Samenwerkingsverband
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 11-02-2013
Datum einde: 25-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
<U bedoelt deze <? Uiteraard wil ik eea naar uw wens aanpassen. Maar de leesbaarheid is ook iets wat u in in gedachte moet nemen.
mvrgr Ted
Bedoelt u deze? <<< Uiteraard wil ik eea aanpassen geheel naar uw wens, we moeten de leesbaarheid niet uit het oog verliezen.
mvrgr Ted
Nee. Het logo hieronder.

Geen commentaar
Mooi logo. Met afkorting VAR wordt op prijs gesteld. Ik vind de bovenste logo het mooi's, maar dan ook graag het woord VeiligheidsAllinactie in het oranje.
Deze.
Ok duidelijk :-)

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn deelname aan deze wedstrijd.
Ik kijk uit naar uw reactie.
mvrgr Ted
Ted,
Creatief bedacht, met in de afbeelding de V, A en R.
Mij spreekt het niet zo aan. Lijkt of we 'ten strijden trekken'. Ik mis wat de link met sociale veiligheid, innovatie, modern.
Heb je nog een ander creatief idee? Je inbreng is welkom.
Dank voor uw reactie. Indien de inspiratie er is kom ik hier nog terug.
Mvrgr ted